Hotel Garden Marilleva - Folgarida / Dolomiti 3*Italija Zimovanje i Skijanje 2024

FIRST MINUTE PONUDE
-3% popusta za rezervacije do 31.10.2024.

CENOVNIK

1 noć po osobi 21.12. - 04.01. 04.01. - 11.01.
01.02. - 01.03.
11.01. - 01.02. 01.03. - 08.03.
1/2+1 B 116 75 65 79
Minimalni boravk (noći) 7
*Cene prikazane u tabelu su izražene u evrima po noći po osobi na bazi polupansiona

U CENU URAČUNATO:
  • Doručak - švedski sto
  • Večera - izbord menija
  • Božićna večera
  • Novogodišnja večera
POPUSTI:
  • Dete na pomoćnom ležaju starije od 16.god u pratnji dve odrasle osobe na pomoćnom ležaju ostvaruje 10% popusta
DOPLATA:
  • Boravišna taksa od 2 eur po osobi po danu za osobe starije od 14.god 
  • Korišćenje whirpool - 6 eur dnevno po osobi
  • Garaža - 5 eur dnevno
SKIJAŠKE KARTE - MARILLEVA / FOLGARIDA 
6-dnevne skijaške karte 06.01. - 17.01. 18.01. - 28.02.
10.03. - 16.03.
21.12. - 05.01.
01.03. - 09.03.
Odrasli  280 310 315
Juniori (30.04.2008. - 30.04.2016.) 195 215 220
POSEBNA PONUDA 04.01. - 12.01.2025
Odrasli 245
Juniori (30.04.2008. - 30.04.2016.) 170

SKIJAŠKE KARTE - MARILLEVA / FOLGARIDA / MADONNA DI CAMPIGLIO / PINZOLO
6-dnevne skijaške karte 06.01. - 17.01. 18.01. - 28.02.
10.03. - 16.03.
21.12. - 05.01.
01.03. - 09.03.
Odrasli 350 390 395
Juniori (30.04.2008. - 30.04.2016.) 240 270 275
POSEBNA PONUDA 04.01. - 12.01.2025
Odrasli 310
Juniori (30.04.2008. - 30.04.2016.) 210
*Cene prikazane u tebeli su iskazane u evrima. Dete do 8. godi ostvaruje besplatnu skijašku kartu (obavezna prisutnost roditelja 1 karta za odrasle = 1 gratis karte za dete)

 

PROGRAM PUTOVANJA
1. dan: Dolazak u hotel, ulazak u sobe/apartmane posle 15.00h. Smeštaj, usluga prema rezervaciji. Noćenje.
2. – poslednji dan: Boravak na bazi izabrane usluge. Noćenje
Poslednji dan: Usluga prema rezervaciji. Napuštanje soba/apartmana do 10.00h. Kraj programa.
NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje se može izvršiti gotovinom, platnim karticama, čekovima građana, administrativnom zabranom ili uplatom na tekući račun organizatora putovanja. Plaćanje smeštaja, prevoza ili paket aranžmana kada je cena izražena u stranoj valuti se vrši po srednjem kursu NBS na dan uplate.

Cena koja je naznačena u katalogu, web stranici organizatora i ugovoru o putovanju je formirana na osnovu poslovne politike agencije i ne može da bude predmet prigovora – reklamacije, bez obzira na eventualne ranije ili kasnije popuste, promotivne akcije ili last-minute ponude.

Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovana je samo uplata akontacije U slučaju promene na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga, Organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaz putovanja.

Prilikom potpisivanja ugovora korisnik aranžmana se opredeljuje za jedan od sledećih načina plaćanja:

1. UPLATA U CELOSTI PRILIKOM SKLAPANJA UGOVORA

2. UPLATA U CELOSTI PRE PUTOVANJA
  • Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak minimum 15 dana pre puta.
3. UPLATA NA RATE ČEKOVIMA
  • Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak u jednakim mesečnim ratama.
  • Na rate može da ide samo deo aranžmana koji se odnosi na smeštaj.
  • Prevoz i ostale usluge se plaćaju najkasnije 15 dana pre početka aranžmana.
  • Rate dospevaju svakog 15. u mesecu, a poslednja rata dospeva 15.12. tekuće godine.
  • Za rate koje dospevaju posle iskorišćenog aranžmana, minimum 10 dana pre puta se deponuju čekovi građana.
4. KREDITIMA POSLOVNIH BANAKA
  • Ceo iznos aranžmana se može izmiriti kreditima poslovnih banaka po važećim propisima. U tom slučaju Forza travel će, prilikom prijavljivanja, izdati profakturu na ukupan iznos koju će putnik predati poslovnoj banci radi odobravanja kredita.
5. ADMINISTRATIVNA ZABRANA
  • Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora. Za ostatak Poslodavac korisnika usluga u roku od dva radna dana donosi Rešenje o administrativnoj zabrani (formular korisniku izdaje Organizator, a jedan overeni primerak Rešenja korisnik treba da vrati Organizatoru putovanja najkasnije 14 dana pre početka korišćenja aranžmana).
  • Rate dospevaju do 15. u mesecu, a poslednja rata dospeva do 15. 12. tekuće godine. Organizator putovanja zadržava pravo da vrši odabir pravnih lica čija Rešenja o administrativnoj zabrani prihvata.
6. PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA
NAPOMENA

1. NAPOMENA ZA SOPSTVENI PREVOZ

  • Predstavnik agencije, na dan dolaska putnika sopstvenim prevozom ne dočekuje putnike radi smeštanja u ugovorene vile i hotele.
  • Putnici se smeštaju sami, na osnovu uputstva za sopstveni prevoz (osim u slučaju nemogućnosti da pronađu ugovorenu vilu ili hotel, kada treba da kontaktiraju predstavnika telefonom).
  • Predstavnik agencije, na dan smene iz tehničkih razloga nije u mogućnosti da smešta navedene putnike: doček nove i ispraćaj stare grupe ili se predstavnik ne nalazi u blizini
  • Za ulazak u Grčku automobilom nije potreban zeleni karton, kao ni za prolazak kroz Bugarsku, ali je potreban za prolazak kroz Severnu Makedoniju
2. DODATNE NAPOMENE
  • Molimo vas da opise i fotografije objekata pogledate na našem sajtu.
  • Smeštajni objekti koji u katalogu/veb stranici nemaju osznaku kategorije, izvorno su preuzeti od vlasnika istih, te kako takvi predstavljaju doicilno važeću kategoriju, prema važećim propisimia zemlje u kojoj se objekat nalazi.
  • U pojedinim slučajevima moguća su odstupanja mera ležaja od našeg standarda. Grči standard za normalni ležaj je 185cm sa 75-80cm, a francuski ležaj (dve osobe) je 185-190cm sa 115-155cm.
  • Agencija ne može garantovati brzinu Interneta i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili nestanka Interneta usled tehničkih problema operatera.
  • Polisa zdravstvenog osiguranja je neophodna u zavisnosti od propisa zemlje krajnje destinacije. Agencija Forza Travel preporučuje putnicima da pre polaska na putovanje pribave polisu međunarodnog putnog zdravstvenog osiguranja.
  • Ulazak u sobe/apartmane pri dolasku je posle 14:00h
  • Napuštanje soba/apartmana poslednje dana do 9:00h
3. VAŽNE NAPOMENE
  • Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu (pasoš). Prilikom prijave na prodajnom mestu dostaviti broj pasoša. Agencija ne snosi odgovornost za neispravnu putnu ispravu putnika, nedobijanje vize za kategoriju putnika kojima je viza potrebna, kao i u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju zemlje odredišta i smatraće se da je putnik odustao od aranžmana i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja.
  • Savetujemo putnike da se brižljivo staraju o svom novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja se snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, nestanak ili krađu tokom trajanja putovanja.
  • Maloletna lica, ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati saglasnost oba roditelja na punoletno lice sa kojim putuju.
  • Preka Zakonu o Turizmu, Organizator je osiguran za troškove nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska, u zemlji i inostranstvu usled insolventnosti Organizatora, polisa osiguranja IN-0000032, od 01.10.2023. godine osiguravajuće komapnije GLOBOS OSIGURANJE. Turistička agencija Forza Travel d.o.o. poseduje Licencu kategorije A, OTP 206/2021. od 29.11.2021. godine.
4. USLOVI KORIŠĆENJA PUTOVANJA
  • Uslovi korišćenja putovanja navedeni su u Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja - turističke agencije Forza Travel, licenca br. OTP 206/2021 od 29.11.2021. godine. i u skladu su sa Zakonom o Turizmu Republike Srbije;
  • Mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Organizator putovanja - Forza Travel turistička agencija, smatra da se putnik upoznao sa Opštim uslovima putovanja potpisivanjem prijave (ugovor) za putovanje i uplatom akontacije.
Šta ako mi se ne dopadne soba ?

Raspored soba određuje recepcija hotela na dan dolaska putnika shodno raspoloživim kapacitetima. Pojedini hoteli mogu se sastojati iz 2 ili više zgrada. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu sa određenim karakteristikama (spratnost, položaj, pogled more), prihvatiće bilo koju službeno registrovanu sobu opisanu u katalogu ili cenovniku bez obzira da li se ta soba nalazi u glavnoj zgradi ili pored. Recepcija će promeniti sobu klijentu ukoliko za to postoji mogućnost.

Da li je potrebno međunarodno zdravstveno osiguranje ?

Preporuka je da se pribavi međunarodno zdravstveno osiguranje.
U Vašem je interesu da obezbedite pre putovanja međunarodno zdravstveno osiguranje za
slučaj bolesti ili nezgode tokom boravka u inostranstvu. Osiguranje može biti:individualno, grupno ili
porodično. Ugovor o porodičnom zdravstvenom osiguranju zaključuje se na određeno vreme.
U našoj Poslovnici možete obezbediti polisu Dunav osiguranja.

Šta ako odustanem od putovanja ?

Vi imate pravo da odustanete od putovanja u svakom trenutku. Međutim, prilikom odustajanja nastaju određeni troškovi, koji zavise od toga koliko dana ima do početka putovanja i o kojim uslugama je reč. Ukoliko je u pitanju zamena putnika, uplaćeni novac za osobu koja je odustala može da se iskoristi za osobu koja je zamenjuje.

Da li imam neki popust ako uplatim sve unapred / odjednom?

U našoj ponudi imamo veliki broj aranžmana za koje imate dodatan popust za uplatu do određenog datuma. Takođe postoje i aranžmani sa unapred uračunatim popustom za uplatu do određenog datuma.

Sva česta pitanja

Poklon vaučeri

Poklonite nekome vaučer za putovanje

Vaučer za putovanje je savršen poklon za poslovne partnere, godišnjicu ili rođendan...

Više info