Klub A Kopaonik 3*Srbija Zimovanje i Skijanje 2025/2026

Lokacija na mapi

  • Club A nalazi se u samom srcu živopisnog skijališta na Kopaoniku.
  • Na nadmorskoj visini od 1750m , Club A pretvorio je strast prema gostoprimstvu u svoju najznačajniju karakteristiku, koja kombinuje komfor, nadaleko poznatu uslugu sa jedinstvenošću i tradicijom.
  • Club A poseduje 91 udobnu sobu različitih veličina i dva apartmana.
  • Kompletno renovirani lobi sa kamin salom, kafeom i restoranom, konferencijska sala, bazen sa jaccuzzijem, sauna, prostorija za igru dece, frizerski salon, besplatni Wi-Fi , parking, samo su neke od pogodnosti koje gostima stoje na raspolaganju.
  • Doručak i večera (polupansion) služe se po principu švedskog stola.
  • Dobra, domaćinska hrana i nadaleko poznata usluga jedni su od glavnih razloga zašto više generacija iz iste porodice postaju stalni gosti Hotela Club A.
  • A La Carte Restoran - Kao što se mondenski šarm ambijenta vešto prepliće sa toplinom domaćinske atmosfere, tako su i nove gastronomske tendencije ukusno protkane tradicionalnim kulinarskim majstorijama, uz odličnu saradnju sa lokalnim i kada je god moguće, proizvođačima organskih namirnica.
  • Chill & Grill - Neodoljivi specijaliteti sa kopaoničkog ražnja ili takozvanog mesta za “chill & grill”, kao i do savršenstva dovedeni bifteci, lični su pečat i glavna su preporuka našeg restorana.
  • Spa i Wellness - Club A gostima nudi idealan ambijent gde se mogu opustiti posle uzbudljivog dana na ski stazi dok iz toplog đakuzija gledaju kroz prozor kako sneg veje prepuštajući se osećaju uživanja. Spa sadrži zatvoreni bazen sa đakuzije, saunu i sobu za masažu. Za goste hotela pristup bazenu je besplatan.
  • Sauna - Sauna će Vas opustiti i relaksirati, nakon aktivnog dana skijanja, ili nakon celodnevnog planinarenja i osvajanja vrhova Kopaonika. Korišćenje saune je besplatno za goste hotela.
  • Četvorokrevetna porodična soba – 2 povezane sobe - Idealna opcija za porodice, sastoji se od dve posebne jedinice međusobno povezane vratima koja se po potrebi otvaraju. Najčešća struktura soba je jedna dvokrevetna sa francuskim ležajem povezana (ili do) sa drugom sobom u kojoj se nalaze dva odvojena ležaja.
  • Apartman - Prostrani apartman sastoji se od dve odvojene spavaće sobe, jednog kupatila sa kadom, hodnika i dela za sedenje u jednoj od soba. Apartman može da smesti 4 odrasle osobe ili jednu četvoročlanu porodicu.
  • Trokrevetna soba – francuski ležaj + single ležaj
  • Trokrevetna soba – tri odvojena ležaja
  • Dvokrevetna soba – sa zasebnim lezajevima
  • Dvokrevetna soba – francuski lezaj
  • Jednokrevetna soba – francuski lezaj
  • Sve sobe opremljene su televizorom sa kablovskim kanalima, udobnim i novim ležajevima, posebnim delom za sedenje sa radnim stolom, kao i bagažnikom i frižiderom.

Sadržaj objekta

Zabavne aktivnosti
Spa centar
Sauna
Bazen
Restoran
Parking
Wi-Fi
Bar
Đakuzi
Sportski tereni

Destinacija: Kopaonik

Kopaonik predstavlja jednu od najlepših i najposećenijih planina u Srbiji. Svojim posetiocima nudi prelepu prirodu, bogatu istoriju i brojne aktivnosti tokom svih godišnjih doba. Jedna od najupečatljivijih karakteristika Kopaonika je njegova prelepa priroda. Planina je prekrivena gustim šumama, bogatim pašnjacima... » Saznajte više o mestu » Vremenska prognoza Kopaonik
CENOVNIK ZA 2025/2026 GODINU JE U PRIPREMI 

PROGRAM PUTOVANJA
  • 1 dan: Dolazak u hotel, ulazak u sobe/apartmane posle 14.00h. Smeštaj, usluga prema rezervaciji. Noćenje.
  • 2 – poslednji dan: Boravak na bazi izabrane usluge. Noćenja
  • Poslednji dan: Usluga prema rezervaciji. Napuštanje soba/apartmana do 10.30h. Kraj programa.
NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje se može izvršiti gotovinomm, platnim karticama, čekovima građana, ili uplatom na tekući račun organizatora putovanja. Plaćanje smeštaja, prevoza ili paket aranžmana kada je cena izražena u stranoj valuti se vrši po srednjem kursu NBS na dan uplate.

Cena koja je naznačena u katalogu, web stranici organizatora i ugovoru o putovanju je formirana na osnovu poslovne politike agencije i ne može da bude predmet prigovora – reklamacije, bez obzira na eventualne ranije ili kasnije popuste, promotivne akcije ili last-minute ponude.

Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovana je samo uplata akontacije U slučaju promene na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga, Organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaz putovanja.

Prilikom potpisivanja ugovora korisnik aranžmana se opredeljuje za jedan od sledećih načina plaćanja:

1. UPLATA U CELOSTI PRILIKOM SKLAPANJA UGOVORA

2. UPLATA U CELOSTI PRE PUTOVANJA
  • o Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak minimum 15 dana pre puta.
3. UPLATA NA RATE ČEKOVIMA
  • Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak u jednakim mesečnim ratama.
  • Na rate može da ide samo deo aranžmana koji se odnosi na smeštaj.
  • Prevoz i ostale usluge se plaćaju najkasnije 15 dana pre početka aranžmana.
  • Rate dospevaju svakog 15. u mesecu, a poslednja rata dospeva 15.12. tekuće godine.
  • Za rate koje dospevaju posle iskorišćenog aranžmana, minimum 10 dana pre puta se deponuju čekovi građana.
4. KREDITIMA POSLOVNIH BANAKA
  • Ceo iznos aranžmana se može izmiriti kreditima poslovnih banaka po važećim propisima. U tom slučaju Forza Global će, prilikom prijavljivanja, izdati profakturu na ukupan iznos koju će putnik predati poslovnoj banci radi odobravanja kredita.
5. PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA

NAPOMENA U VEZI SMEŠTAJA:

  • Rezervacije hotela se rade na UPIT, nakon uplate. Ukoliko se slučajno ne potvrdi rezervacija za traženi hotel u traženom terminu, nudi se drugi hotel ili drugi termin ili refundira novac.
  • Smeštajni objekti iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan u skladu sa zakonom zemlje u koju se putuje.
  • Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, Organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.
  • U smeštajnim objektima treća, četvrta osoba..., kao i deca, koriste pomoćni ležaj koji može biti manjih dimenzija u odnosu na standardni ležaj – sofa, fotelja ili krevet metalne ili drvene konstrukcije na rasklapanje, a što može uticati na komfor putnika.
  • Usled nedovoljnog broja gostiju hoteli zadražavaju pravo da promene način serviranja obroka (umesto švedskog stola – set meni, posluženje za stolom, izbor između 2 glavna jela).
  • Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
  • Posebni zahtevi gostiju (spratnost, pogled na more ili bazen, struktura ležajeva itd.), ukoliko već ne postoje kao doplatne kategorije, prosleđuju se hotelu kao molba uz rezervaciju. Prilikom potvrde rezervacije, hotel ne potvrđuje istovremeno i molbu, već na dan dolaska gostiju, ukoliko postoji raspoloživost za traženo, izlazi u susret.
  • U slučaju prebukiranosti, Organizator putovanja ima pravo da premesti putnike u hotel iste ili više kategorizacije.
  • Ukoliko putnici žele ranije da napuste smeštajni objekat u odnosu na rezervisan period, hotel ne refundira novac za neiskorišćene dane.
  • Ukoliko putnici kasne prvog dana boravka u hotelu, u obavezi su da obaveste Organizatora putovanja, u suprotnom hotelijer ima pravo da proglasi rezervaciju non-show i naplati penale u celokupnom iznosu – 100%
  • Sve navedene usluge ili sadržaji hotela samo označavaju da ih hotel poseduje ali ne i da su besplatni, osim ako nije navedeno da je besplatno (klima, sef, fitnes, masaža, sauna, sportski tereni…). Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata.
  • Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (peščano, šljunkovito, stenovito itd.).
  • Hotel u svakom trenutku može uvesti doplatu za set na plaži-suncobrane i ležaljke ili ukinuti istu bez prethodne najave.
  • Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za šta Organizator putovanja ne snosi odgovornost, niti su razlog za povrat novca i ostaviranje popusta.
  • Jačina signala wi-fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja kosrisnika na mreži. U određenim delovima dana kao i delovima hotela internet može biti sporiji. Organizator putovanja ne može da utiče niti je odgovaran za kvalitet wi-fi konekcije.
  • Rad klima uređaja zavisi od sezone kao i od poslovne politike. Hotel u svakom trenutku može uvesti doplatu ili ukinuti istu bez prethodne najave.
  • Osnov All Inclusive – sve uključeno usluge čine doručak, ručak i večera koji se služe po principu švedskog stola – samoposluživanje, izbor više jela + određena domaća alkoholna i bezalkoholna pića. U zavisnosti od hotela do hotela postoje i dodatne usluge ili sadržaji koji su uključeni u All Inclusive – užina, suncobrani i ležaljke na plaži itd. All Inclusive koncept je podložan promeni i tokom sezone može doći do izmene bez prethodne najave.
  • Suncobrani i ležaljke na plaži se nalaze u ograničenom broju.
  • Na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (standard sobe, superior sobe, deluxe sobe, studija, apartmana, porodične sobe...).
  • Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš kada ili kada i sl...), najbolje posetiti zvaničan sajt hotela.
  • Dress code/pravila oblačenja - većina hotela, a naročito hoteli viših kategorija 4* i 5* imaju obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, tj gosti hotela se moraju obući primereno i formalnije.
  • Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta.
  • Apartmani i hoteli nižih kategorija u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili korišćenje tople vode samo u odredjenim delovima dana.
  • Kod ostvarivanje popusta za decu, merodavan je datum rođenja i starost deteta na dan ulaska u smeštajni objekat. Za slučajeve pogrešno prijavljenog datuma rođenja ili broj osoba, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku koje je dužan da reguliše na licu mesta.
  • Putnici su dužni da se brižljivo staraju o svom novcu, dokumentima, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, nestanak ili krađu tokom trajanja putovanja.
  • Svaka izmena potvrđene rezervacije se smatra otkazom iste (ime, datum, tip sobe, broj osoba itd.) i u tom slučaju se primenjuje skala u slučaju otkaza putovanja u skladu sa Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja.

VAŽNE INFORMACIJE:

  • Prema Zakonu o Turizmu, Organizator je osiguran za troškove nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska, u zemlji i inostranstvu usled insolventnosti Organizatora, polisa osiguranja IN-0000078, od 01.10.2024. godine osiguravajuće komapnije GLOBOS OSIGURANJE. Period osiguranja aneksa polise IN-0000078 je od 17.03.2025 – 01.10.2025. godine. Turistička agencija Forza Global d.o.o. poseduje Licencu kategorije A, OTP 46/2024. od 06.11.2024. godine.
  • Uslovi korišćenja putovanja navedeni su u Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja - turističke agencije Forza Global, licenca br. OTP 46/2024 od 17.3.2025. godine. i u skladu su sa Zakonom o Turizmu Republike Srbije;
  • Mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Organizator putovanja - Forza Global turistička agencija, smatra da se putnik upoznao sa Opštim uslovima putovanja potpisivanjem prijave (ugovor) za putovanje i uplatom akontacije.
  • Grčka je članica Šengenskog sporazuma, što znači da nosiocima biometrijskih pasoša R. Srbije nije potrebna viza za boravak do 90 dana, u periodu od 6 meseci. Pasoš treba da važi najmanje 3 meseca od datuma planiranog napuštanja Grčke. Bezvizni režim se ne odnosi na nosioce putnih isprava R. Srbije, koje je izdala Koordinaciona uprava. Putnici koji ne putuju sa pasošem Rep. Srbije obavezni su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju. Za prelazak državne granice maloletno lice, državljanin Republike Srbije, kada putuje samo ili u pratnji drugog lica koje mu nije roditelj ili zakonski zastupnik, mora posedovati overenu saglasnost oba roditelja, ako zajednički vrše roditeljsko pravo, ili zakonskog zastupnika.
  • Putnici su u obavezi da se informišu kod nadležnih organa za važeće putne isprave za sebe kao i za svoju decu.
Šta ako mi se ne dopadne soba ?

Raspored soba određuje recepcija hotela na dan dolaska putnika shodno raspoloživim kapacitetima. Pojedini hoteli mogu se sastojati iz 2 ili više zgrada. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu sa određenim karakteristikama (spratnost, položaj, pogled more), prihvatiće bilo koju službeno registrovanu sobu opisanu u katalogu ili cenovniku bez obzira da li se ta soba nalazi u glavnoj zgradi ili pored. Recepcija će promeniti sobu klijentu ukoliko za to postoji mogućnost.

Da li je potrebno međunarodno zdravstveno osiguranje ?

Preporuka je da se pribavi međunarodno zdravstveno osiguranje.
U Vašem je interesu da obezbedite pre putovanja međunarodno zdravstveno osiguranje za
slučaj bolesti ili nezgode tokom boravka u inostranstvu. Osiguranje može biti:individualno, grupno ili
porodično. Ugovor o porodičnom zdravstvenom osiguranju zaključuje se na određeno vreme.
U našoj Poslovnici možete obezbediti polisu Dunav osiguranja.

Šta ako odustanem od putovanja ?

Vi imate pravo da odustanete od putovanja u svakom trenutku. Međutim, prilikom odustajanja nastaju određeni troškovi, koji zavise od toga koliko dana ima do početka putovanja i o kojim uslugama je reč. Ukoliko je u pitanju zamena putnika, uplaćeni novac za osobu koja je odustala može da se iskoristi za osobu koja je zamenjuje.

Da li imam neki popust ako uplatim sve unapred / odjednom?

U našoj ponudi imamo veliki broj aranžmana za koje imate dodatan popust za uplatu do određenog datuma. Takođe postoje i aranžmani sa unapred uračunatim popustom za uplatu do određenog datuma.

Sva česta pitanja

Poklon vaučeri

Poklonite nekome vaučer za putovanje

Vaučer za putovanje je savršen poklon za poslovne partnere, godišnjicu ili rođendan...

Više info