All Seasons Residence Zlatibor 4*Srbija Planine

CENOVNIK ZA 2024/2025

Vila Vukota. Živa, Bela
01.09. - 29.12.
Tip apartmana ned-pet pet-ned
Premium studio
V6, V6a, Ž8, Ž12, Ž20
ZA 1 OSOBU
44 52
ZA 2 OSOBE 52 60
Premium apartman
V2, V3, Ž5, Ž6, Ž7, Ž9, Ž10, Ž13, Ž15, Ž17, Ž18, Ž19, B3,B4, B6, B7, B9, B10, B11, B14
   
ZA 2 OSOBE 60 67
ZA 3 OSOBE 67 75
ZA 4 OSOBE 75 83
CONECTING FAMILY PREMIUM APARTMAN
Ž19,Ž10, S1, S2
ZA 4 OSOBE
104 112
ZA 5 OSOBA 113 124
ZA 6 OSOBA 123 140
PREMIUM APARTMAN
V11, V12
ZA 2 OSOBE
59 67
ZA 3 OSOBE 67 75
ZA 4 OSOBE 75 83
PREMIUM LUX APARTMAN
Ž21
ZA 2 OSOBE
66 75
ZA 4 OSOBE 84 92

Vila Hajdučica i Sunčica
01.09. - 29.12.
Tip apartmana ned-pet pet-ned
Standard studio
H13, H15, S15, S17, S18
ZA 1 OSOBU
37 44
ZA 2 OSOBE 44 52
Premium studio
H2, S6
ZA 1 OSOBU
44 52
ZA 2 OSOBE 52 60
STANDARD APARTMAN
H11, S8
   
ZA 2 OSOBE 55 64
ZA 3 OSOBE 64 72
ZA 4 OSOBE 72 80
Comfort Family apartman
H5 (2 spavaće sobe)
ZA 4 OSOBE
92 108
ZA 5 OSOBA 101 112
ZA 6 OSOBA 111 128
Premium apartman
H1, H6, H9, S1, S2, S10
   
ZA 2 OSOBE 59 67
ZA 3 OSOBE 67 75
ZA 4 OSOBE 75 83
Standard apartman, 2 kategorija H12, H14, S16, S19    
ZA 2 OSOBE 47 54
ZA 3 OSOBE 54 61
ZA 4 OSOBE 61 68



NOVA GODINA
Vila Vukota, Živa, Bela
30.12. - 02.01. ; 30.12. - 01.01.
Tip apartmana Cena za 2 noćenja Cena za 3 noćenja
Premium studio
V6,V6a, Ž8, Ž12, Ž16, Ž20
   
ZA 2 OSOBE 389 508
Premium apartman
V2, V3, Ž5, Ž6, Ž7, Ž9, Ž10, Ž13, Ž15, Ž17, Ž18, Ž19, B3, B4,B6, B7, B9, B10, B11, B14
   
ZA 2 OSOBE 432 564
ZA 3 OSOBE 497 649
ZA 4 OSOBE 584 762
Conecting family premium apartman
Ž19, Ž20, S1, S2
ZA 4 OSOBE
605 790
ZA 5 OSOBA 670 874
ZA 6 OSOBA 757 987
Standard apartman
V11, V12
ZA 2 OSOBE
389 508
ZA 3 OSOBE 454 592
ZA 4 OSOBE 541 705
Premium lux apartman
Ž21
ZA 3 OSOBE
451 677
ZA 4 OSOBE 526 790


NOVA GODINA
Vila Hajdučica i Sunčica
30.12. - 02.01. ; 30.12. - 01.01.
Tip apartmana Cena za 2 noćenja Cenaza 3 noćenja
Standard studio 
H13, H15, S15, S17, S18
   
ZA 2 OSOBE 346 451
Premium studio
S6, H2
   
ZA 2 OSOBE 389 508
Standard apartman H11, S8
ZA 2 OSOBE
389 508
ZA 3 OSOBE 454 592
ZA 4 OSOBE 541 705
Comfort family apartman 
H5 (2 spavaće sobe)
ZA 4 OSOBE
541 705
ZA 5 OSOBA 605 790
ZA 6 OSOBA 692 903
Standard apartman 
2 kategorija
H12, H14, S16, S19, S21, S22
ZA 2 OSOBE
389 508
ZA 3 OSOBE 454 592
ZA 4 OSOBE 541 705
Premium apartman
H1, H6, H9, S1, S2, S10
ZA 2 OSOBE
432 564
ZA 3 OSOBE 497 649
ZA 4 OSOBE 584 762



Vila Vukota, Živa, Bela
02.01. - 28.02.
Tip apartmana ned-pet pet-ned
Premium studio
V6,V6a, Ž8, Ž12, Ž16, Ž20
ZA 1 OSOBU
64 73
ZA 2 OSOBE 75 85
Premium apartman 
V2, V3, Ž5, Ž7, Ž9, Ž10, Ž13, Ž15, Ž17, Ž18, Ž19, B3, B4,MB6, B7, B9, B10, B11, B14
   
ZA 2 OSOBE 85 94
ZA 3 OSOBE 96 108
ZA 4 OSOBE 107 127
Conecting family premium apartman 
Ž19, Ž20, S1, S2
ZA 4 OSOBE
122 132
ZA 5 OSOBA 134 146
ZA 6 OSOBA 145 165
Premium apartman V11, V12
ZA 2 OSOBE
85 94
ZA 3 OSOBE 96 108
ZA 4 OSOBE 107 127
Premium lux apartman 
Ž21
ZA 2 OSOBE
85 94
ZA 4 OSOBE 107 132
Vila Hajdučica i Sunčica
02.01. - 28.02.
Tip apartmana ned-pet pet-ned
Standard studio
H13, H15, S15, S17, S18
ZA 1 OSOBU
55 64
ZA 2 OSOBE 66 75
Premium studio 
H2, S6
ZA 1 OSOBU
64 73
ZA 2 OSOBE 75 85
Standard apartman
H11, S8
   
ZA 2 OSOBE 75 85
ZA 3 OSOBE 86 99
ZA 4 OSOBE 98 118
Comfort family apartman (2 spavaće sobe) H5
ZA 4 OSOBE
108 127
ZA 5 OSOBA 119 132
ZA 6 OSOBA 131 150
Premium apartman 
H1, H6, H9, S1, S2, S10
   
ZA 2 OSOBE 85 94
ZA 3 OSOBE 96 108
ZA 4 OSOBE 107 127
Standard apartman 2 kategorija
H12, H14, S16, S19
   
ZA 2 OSOBE 64 72
ZA 3 OSOBE 74 84
ZA 4 OSOBE 83 100

* Cene su izražene u evrima po SMEŠTAJNOJ JEDINICI. Cena doručka, za odrasle osobe, iznosi 1.000 rsd po osobi, po danu.


PROGRAM PUTOVANJA
  • 1 dan: Dolazak u hotel, ulazak u sobe/apartmane posle 14.00h. Smeštaj, usluga prema rezervaciji. Noćenje.
  • 2 – poslednji dan: Boravak na bazi izabrane usluge. Noćenja
  • Poslednji dan: Usluga prema rezervaciji. Napuštanje soba/apartmana do 11.00h. Kraj programa.
U cenu je uključeno
  • smeštaj u hotelu na bazi izabrane usluge,
  • troškovi organizacije putovanja.
U cenu nije uključeno
  • organizovani prevoz,
  • boravišna taksa za odrasle 140 RSD po osobi/noć, deca od 7 do 15 godina plaćaju 70 RSD po detetu/noć, a deca do 7 godina ne plaćaju taksu,
  • osiguranje u iznosu 20rsd po osobi po danu
  • fakultativni izleti,
  • individualni troškovi.
DOPLATE i POPUSTI
  • Deca do 7 godina ne plaćaju smeštaj i dorucak, Deca do 7 - 12 godina plaćaju doplatu u iznosu 1000rsd po detetu po danu (01.09. - 29.12. ; 02.01. - 28.02.)
  • Deca do 7 godina ne plaćaju smeštaj i dorucak, Deca do 7 - 12 godina plaćaju doplatu za smeštaj i doručak u iznosu 2000rsd po detetu po danu (30.12. - 01.01.)
  • Cena doručka za odrasle osobe je uračunata, u prikazanom cenovniku i i znosi 1000rsd (01.09. - 29.12. ; 02.01. - 28.02.) po osobi po danu.
  • Cena doručka za odrasle osobe je uračunata, u prikazanom cenovniku i i znosi 2000rsd (30.12. - 01.01.) po osobi po danu.
  • Cena dnevnog odmora iznosi 50% od ukupne cene po apartmanu. Dnevni odmor možete koristiti u periodu od 11:00 - 18:00 (01.09. - 29.12. ; 02.01. - 28.02.) 
  • Boravak kućnih ljubimaca je dozvoljen uz poseban zahtev prilikom rezervacije, obzirom da posedujemo određen broj pet friendly apartmana. Maksimalna težina kućnog ljubimca koji može boraviti u apartmanima iznosi 10 kg, a naknada za boravak iznosi 3000 rsd po kućnom ljubimcu, po boravku.
NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje se može izvršiti gotovinomm, platnim karticama, čekovima građana, ili uplatom na tekući račun organizatora putovanja. Plaćanje smeštaja, prevoza ili paket aranžmana kada je cena izražena u stranoj valuti se vrši po srednjem kursu NBS na dan uplate.

Cena koja je naznačena u katalogu, web stranici organizatora i ugovoru o putovanju je formirana na osnovu poslovne politike agencije i ne može da bude predmet prigovora – reklamacije, bez obzira na eventualne ranije ili kasnije popuste, promotivne akcije ili last-minute ponude.

Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovana je samo uplata akontacije U slučaju promene na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga, Organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaz putovanja.

Prilikom potpisivanja ugovora korisnik aranžmana se opredeljuje za jedan od sledećih načina plaćanja:

1. UPLATA U CELOSTI PRILIKOM SKLAPANJA UGOVORA

2. UPLATA U CELOSTI PRE PUTOVANJA
  • o Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak minimum 15 dana pre puta.
3. UPLATA NA RATE ČEKOVIMA
  • Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak u jednakim mesečnim ratama.
  • Na rate može da ide samo deo aranžmana koji se odnosi na smeštaj.
  • Prevoz i ostale usluge se plaćaju najkasnije 15 dana pre početka aranžmana.
  • Rate dospevaju svakog 15. u mesecu, a poslednja rata dospeva 15.12. tekuće godine.
  • Za rate koje dospevaju posle iskorišćenog aranžmana, minimum 10 dana pre puta se deponuju čekovi građana.
4. KREDITIMA POSLOVNIH BANAKA
  • Ceo iznos aranžmana se može izmiriti kreditima poslovnih banaka po važećim propisima. U tom slučaju Forza Global će, prilikom prijavljivanja, izdati profakturu na ukupan iznos koju će putnik predati poslovnoj banci radi odobravanja kredita.
5. PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA

NAPOMENA U VEZI SMEŠTAJA:

  • Rezervacije hotela se rade na UPIT, nakon uplate. Ukoliko se slučajno ne potvrdi rezervacija za traženi hotel u traženom terminu, nudi se drugi hotel ili drugi termin ili refundira novac.
  • Smeštajni objekti iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan u skladu sa zakonom zemlje u koju se putuje.
  • Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, Organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.
  • U smeštajnim objektima treća, četvrta osoba..., kao i deca, koriste pomoćni ležaj koji može biti manjih dimenzija u odnosu na standardni ležaj – sofa, fotelja ili krevet metalne ili drvene konstrukcije na rasklapanje, a što može uticati na komfor putnika.
  • Usled nedovoljnog broja gostiju hoteli zadražavaju pravo da promene način serviranja obroka (umesto švedskog stola – set meni, posluženje za stolom, izbor između 2 glavna jela).
  • Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
  • Posebni zahtevi gostiju (spratnost, pogled na more ili bazen, struktura ležajeva itd.), ukoliko već ne postoje kao doplatne kategorije, prosleđuju se hotelu kao molba uz rezervaciju. Prilikom potvrde rezervacije, hotel ne potvrđuje istovremeno i molbu, već na dan dolaska gostiju, ukoliko postoji raspoloživost za traženo, izlazi u susret.
  • U slučaju prebukiranosti, Organizator putovanja ima pravo da premesti putnike u hotel iste ili više kategorizacije.
  • Ukoliko putnici žele ranije da napuste smeštajni objekat u odnosu na rezervisan period, hotel ne refundira novac za neiskorišćene dane.
  • Ukoliko putnici kasne prvog dana boravka u hotelu, u obavezi su da obaveste Organizatora putovanja, u suprotnom hotelijer ima pravo da proglasi rezervaciju non-show i naplati penale u celokupnom iznosu – 100%
  • Sve navedene usluge ili sadržaji hotela samo označavaju da ih hotel poseduje ali ne i da su besplatni, osim ako nije navedeno da je besplatno (klima, sef, fitnes, masaža, sauna, sportski tereni…). Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata.
  • Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (peščano, šljunkovito, stenovito itd.).
  • Hotel u svakom trenutku može uvesti doplatu za set na plaži-suncobrane i ležaljke ili ukinuti istu bez prethodne najave.
  • Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za šta Organizator putovanja ne snosi odgovornost, niti su razlog za povrat novca i ostaviranje popusta.
  • Jačina signala wi-fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja kosrisnika na mreži. U određenim delovima dana kao i delovima hotela internet može biti sporiji. Organizator putovanja ne može da utiče niti je odgovaran za kvalitet wi-fi konekcije.
  • Rad klima uređaja zavisi od sezone kao i od poslovne politike. Hotel u svakom trenutku može uvesti doplatu ili ukinuti istu bez prethodne najave.
  • Osnov All Inclusive – sve uključeno usluge čine doručak, ručak i večera koji se služe po principu švedskog stola – samoposluživanje, izbor više jela + određena domaća alkoholna i bezalkoholna pića. U zavisnosti od hotela do hotela postoje i dodatne usluge ili sadržaji koji su uključeni u All Inclusive – užina, suncobrani i ležaljke na plaži itd. All Inclusive koncept je podložan promeni i tokom sezone može doći do izmene bez prethodne najave.
  • Suncobrani i ležaljke na plaži se nalaze u ograničenom broju.
  • Na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (standard sobe, superior sobe, deluxe sobe, studija, apartmana, porodične sobe...).
  • Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš kada ili kada i sl...), najbolje posetiti zvaničan sajt hotela.
  • Dress code/pravila oblačenja - većina hotela, a naročito hoteli viših kategorija 4* i 5* imaju obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, tj gosti hotela se moraju obući primereno i formalnije.
  • Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta.
  • Apartmani i hoteli nižih kategorija u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili korišćenje tople vode samo u odredjenim delovima dana.
  • Kod ostvarivanje popusta za decu, merodavan je datum rođenja i starost deteta na dan ulaska u smeštajni objekat. Za slučajeve pogrešno prijavljenog datuma rođenja ili broj osoba, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku koje je dužan da reguliše na licu mesta.
  • Putnici su dužni da se brižljivo staraju o svom novcu, dokumentima, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, nestanak ili krađu tokom trajanja putovanja.
  • Svaka izmena potvrđene rezervacije se smatra otkazom iste (ime, datum, tip sobe, broj osoba itd.) i u tom slučaju se primenjuje skala u slučaju otkaza putovanja u skladu sa Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja.

VAŽNE INFORMACIJE:

  • Prema Zakonu o Turizmu, Organizator je osiguran za troškove nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska, u zemlji i inostranstvu usled insolventnosti Organizatora, polisa osiguranja IN-0000078, od 01.10.2024. godine osiguravajuće komapnije GLOBOS OSIGURANJE. Period osiguranja aneksa polise IN-0000078 je od 17.03.2025 – 01.10.2025. godine. Turistička agencija Forza Global d.o.o. poseduje Licencu kategorije A, OTP 46/2024. od 06.11.2024. godine.
  • Uslovi korišćenja putovanja navedeni su u Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja - turističke agencije Forza Global, licenca br. OTP 46/2024 od 17.3.2025. godine. i u skladu su sa Zakonom o Turizmu Republike Srbije;
  • Mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Organizator putovanja - Forza Global turistička agencija, smatra da se putnik upoznao sa Opštim uslovima putovanja potpisivanjem prijave (ugovor) za putovanje i uplatom akontacije.
  • Grčka je članica Šengenskog sporazuma, što znači da nosiocima biometrijskih pasoša R. Srbije nije potrebna viza za boravak do 90 dana, u periodu od 6 meseci. Pasoš treba da važi najmanje 3 meseca od datuma planiranog napuštanja Grčke. Bezvizni režim se ne odnosi na nosioce putnih isprava R. Srbije, koje je izdala Koordinaciona uprava. Putnici koji ne putuju sa pasošem Rep. Srbije obavezni su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju. Za prelazak državne granice maloletno lice, državljanin Republike Srbije, kada putuje samo ili u pratnji drugog lica koje mu nije roditelj ili zakonski zastupnik, mora posedovati overenu saglasnost oba roditelja, ako zajednički vrše roditeljsko pravo, ili zakonskog zastupnika.
  • Putnici su u obavezi da se informišu kod nadležnih organa za važeće putne isprave za sebe kao i za svoju decu.
Šta ako mi se ne dopadne soba ?

Raspored soba određuje recepcija hotela na dan dolaska putnika shodno raspoloživim kapacitetima. Pojedini hoteli mogu se sastojati iz 2 ili više zgrada. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu sa određenim karakteristikama (spratnost, položaj, pogled more), prihvatiće bilo koju službeno registrovanu sobu opisanu u katalogu ili cenovniku bez obzira da li se ta soba nalazi u glavnoj zgradi ili pored. Recepcija će promeniti sobu klijentu ukoliko za to postoji mogućnost.

Da li je potrebno međunarodno zdravstveno osiguranje ?

Preporuka je da se pribavi međunarodno zdravstveno osiguranje.
U Vašem je interesu da obezbedite pre putovanja međunarodno zdravstveno osiguranje za
slučaj bolesti ili nezgode tokom boravka u inostranstvu. Osiguranje može biti:individualno, grupno ili
porodično. Ugovor o porodičnom zdravstvenom osiguranju zaključuje se na određeno vreme.
U našoj Poslovnici možete obezbediti polisu Dunav osiguranja.

Šta ako odustanem od putovanja ?

Vi imate pravo da odustanete od putovanja u svakom trenutku. Međutim, prilikom odustajanja nastaju određeni troškovi, koji zavise od toga koliko dana ima do početka putovanja i o kojim uslugama je reč. Ukoliko je u pitanju zamena putnika, uplaćeni novac za osobu koja je odustala može da se iskoristi za osobu koja je zamenjuje.

Da li imam neki popust ako uplatim sve unapred / odjednom?

U našoj ponudi imamo veliki broj aranžmana za koje imate dodatan popust za uplatu do određenog datuma. Takođe postoje i aranžmani sa unapred uračunatim popustom za uplatu do određenog datuma.

Sva česta pitanja

Poklon vaučeri

Poklonite nekome vaučer za putovanje

Vaučer za putovanje je savršen poklon za poslovne partnere, godišnjicu ili rođendan...

Više info