Specijalna bolnica za rehabilitaciju Banja Kanjiža Banja Kanjiža Srbija Banje

Lokacija na mapi

  • Nalazi na krajnjem severu Vojvodine, na obodu istoimene varoši iz 14. veka, uz samu reku Tisu, a na samo 15 km od srpsko-mađarske granice i 40 km od Subotice.
  • Banja je izgrađena na mestu nekadašnjih „čudotvornih“ arteških bunara.
  • Na pašnjaku, 6 km od Kanjiže, 1907. godine bila su dva arteška bunara, radi napajanja stoke. S obzirom na povećane potrebe, pastiri su se obratili gradskim vlastima sa molbom da se izbuše još dva bunara. Već u maju 1908. godine bio je izbušen novi bunar. Voda iz tog bunara je imala žućkastu boju, a iz cevi je izlazio zapaljiv gas. Takve karakteristike vode su bile dovoljne da nastanu razne legende o lekovitom svojstvu bunara. Vrlo brzo narod je nazvao bunar „Čudotvornim bunarom“.
  • Gradski oci su brzo i logički reagovali i već te 1908. godine su otvorili „Prvu sezonu“ kupanja u vodi čudotvornog bunara. Kupanje se već tada naplaćivalo.
  • Od 1945. do 1953. godine Banja je radila kao državna ustanova pod nazivom „Arteško kupatilo“. U Beogradu je izvršena analiza vode 1954. godine. Nakon izvršenih analiza predloženo je da Banja radi kao banjsko prirodno lečilište.
  • Od 1960. do 1976. godine, Banja radi u sklopu Doma zdravlja Kanjiža.
  • Od 24.juna 1976. godine Banja se referendumom izdvaja iz Doma zdravlja Kanjiža, i funkcioniše kao OOUR pod nazivom Centar za rehabilitaciju i rekreaciju „Banja“ u Kanjiži.
  • Novo zdanje Banje „Aquamarin“ završeno je 1979. godine, a počelo je sa radom 1. januara 1980. godine, sa kapacitetom od novih 150 postelja. Novi objekat ima kompletan terapijski blok, sportsku halu, dva zatvorena bazena, restoran za 300 gostiju i sve druge sadržaje za hotel sa tri zvezdice.
  • Dogradnjom depadansa na objektu „Abella“ 1985.godine, Banja zaokružuje ukupni posteljni fond na 300 kreveta.
Objekat „Aquamarin“
  • 150 postelja
  • dvokrevetne i trokrevetne sobe (TV, telefon, frižider, klima, TWC)
  • apartmani (TV, telefon, frižider, klima, TWC)
  • prijemno odeljenje,ordinacije, terapije, bazen, sorarijum, sauna, sportska hala, trim kabinet, restoran, frizerski salon, kozmetički salon, Free Hot Spot Internet
  • permanentno dežurstvo lekara i medicinskih sestara.
Abella – stacionar
  • 150 postelja
  • jednokrevetne, dvokrevetne i trokrevetne sobe(TWC)
  • apartmani (TWC, TV)
  • terapije
  • restoran
  • permanentno dežurstvo lekara i medicinskih sestara
U objektu „Aquamarin“ postoje dva zatvorena bazena sa termalnom vodom, čije su dimenzije 25×12,5m i 10x8m. Veći bazen je dovoljne dubine za plivanje. Pored pacijenata, pristup bazenima imaju i građani u rekreativne svrhe. Takođe postoje sauna (finska i slana) i trim-kabinet, gde nadzor vrši kvalifikovani rekreator.
  • Lekovita voda se eksploatiše se iz tri arterška izvora (bunara) od čega su dva izvora od otkrivanja vrela, s alkalnom vodom (27°-51°C), a treći novijeg datuma sa natrijum-hidrokarbonatna-sulfidnom vodom (64°-78°C). Pored vode, zbog specifičnog sastava, koristi se u lečenju i blato (peloid). Lečenje i terapije se sprovode uz obavezne konsultacije i kontrolu lekara i uz pomoć brojnih terapija: hidroterapija, peloidoterapija, elektroterapija, ručna masaža i kineziterapija.
  • WellnessTermoaroma terapija je prirodan način unapređenja i održavanja dobrog zdravlja kao i pozitivnog mentalnog stanja, kroz užitak u predivnim prirodnim mirisima. Ovom terapijom poboljšava se lokalna cirkulacija, održava tonus mišića i pospešuje izbacivanje toksina iz organizma.
  • Čokomint zbog svog prijatnog mirisa i izgleda čokolade, tretman deluje opuštajuće i osvežavajuće. Neguje suvu dehidriranu kožu, umiruje i daje joj elastičnost. Tretman je namenjen svima, a posebno se preporučuje osobama koje su bile izložene UV zracima.
  • Alge-mulj tretman algama poboljšava strukturu kože, nadoknađuje izgubljene minerale u koži, oslobađa toksine i razgrađuje masnoće.
  • Relaksaciona masaža stimuliše, oslobađa napetost i odlično je sredstvo u borbi protiv stresa, glavobolje, nesanice. Masaža neguje kožu i čini je mlađom, mekšom i sjajnijom, njome se iz tela otklanjaju štetne materije, razgrađuje se celulit i telo se dovodi u stanje prirodne ravnoteže.
  • Limfna drenaža smanjuje naticanje zglobova, vrši se detoksikacija organizma, regeneracija tkiva, olakšava se hronična i akutna upala, smanjuje se celulit.
  • Sportska hala sa 600 sedišta ima potrebne rekvizite za takozvane „male sportove“ (rukomet, mali fudbal, košarku, odbojku, stoni tenis, džudo, rvanje), pa se može koristiti kako za rekreaciju, tako i za pripreme vrhunskih sportista. Poseduje i uređaje za klimatizaciju pa je pogodna i za organizovanje raznih sportskih i estradnih priredbi. Postoje još rukometni, fudbalski i dva teniska terena, kao i savremeno opremljena teretana sa 12 stanica.
  • Teretana je opremljena sa 12 trenažera, 2 bicikloergometra i strunjačama za vežbanje, kao i raznim rekvizitima (ripstol, klupe, bučice, tegovi) za dizanje tegova, za fitness i rekreativne vežbe.
  • Dva otvorena teniska terena sa kompletnom opremom i rekvizitima.

Sadržaj objekta

Zabavne aktivnosti
Spa centar
Bazen
Fitnes centar
Restoran
Parking
Klima uređaj
Sportski tereni
CENOVNIK 2025/2026. GODINA

OBJEKAT AQUAMARIN
BOLESNIČKI DAN
PANSION
SPORTSKI DAN
 
Premijum soba 1/1
9.500 7.300 /
Premijum soba 1/2
8.000 6.300 /
Jednokrevetna soba 1/1
8.000 5.600 5.900
Dvokrevetna soba 1/2
6.400 4.800 5.100
Trokrevetna soba 1/3
5.300 4.300 4.600
Apartman 1/1 10.650 6.400 6.400
Apartman 1/2 8.550 6.000 /
Apartman 1/3 6.900 5.400 /
* Cene su izražene u dinarima po osobi za noći i odnose se na sadržaj izabranog paketa.

Bolesnički dan sadrži:
– terapije koje propiše ordinirajući lekar
–ishranu na bazi punog pansiona
Ukoliko koristite (BO) dan više od 15 dana ostvarujete popust od 10% a ako koristite (BO) dan više od 20 dana ostvarujete popust od 15%.
Prvi lekarski pregled: 3.000,00 dinara po osobi.

Pansion sadrži:
– smeštaj
– tri obroka (pun pansion)

Sportski dan sadrži:
– pojačanu ishranu
– usluge teretane i sportske hale.

U cenu nisu uračunate:
  • boravišna taksa 120,00rsd
  • osiguranje: 10,00rsd
  • Sobe sa terasom se naplaćuju 300,00 dinara po danu.
PROGRAM PUTOVANJA
  • 1 dan: Dolazak u hotel, ulazak u sobe/apartmane posle 11.00h. Smeštaj, usluga prema rezervaciji. Noćenje.
  • 2 – poslednji dan: Boravak na bazi izabrane usluge. Noćenja
  • Poslednji dan: Usluga prema rezervaciji. Napuštanje soba/apartmana do 10.00h. Kraj programa.
Porodična dnevna karta (2 odrasle osobe i 2 dece)
Mesečna karta za odrasle
NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje se može izvršiti gotovinomm, platnim karticama, čekovima građana, ili uplatom na tekući račun organizatora putovanja. Plaćanje smeštaja, prevoza ili paket aranžmana kada je cena izražena u stranoj valuti se vrši po srednjem kursu NBS na dan uplate.

Cena koja je naznačena u katalogu, web stranici organizatora i ugovoru o putovanju je formirana na osnovu poslovne politike agencije i ne može da bude predmet prigovora – reklamacije, bez obzira na eventualne ranije ili kasnije popuste, promotivne akcije ili last-minute ponude.

Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovana je samo uplata akontacije U slučaju promene na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga, Organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaz putovanja.

Prilikom potpisivanja ugovora korisnik aranžmana se opredeljuje za jedan od sledećih načina plaćanja:

1. UPLATA U CELOSTI PRILIKOM SKLAPANJA UGOVORA

2. UPLATA U CELOSTI PRE PUTOVANJA
  • o Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak minimum 15 dana pre puta.
3. UPLATA NA RATE ČEKOVIMA
  • Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak u jednakim mesečnim ratama.
  • Na rate može da ide samo deo aranžmana koji se odnosi na smeštaj.
  • Prevoz i ostale usluge se plaćaju najkasnije 15 dana pre početka aranžmana.
  • Rate dospevaju svakog 15. u mesecu, a poslednja rata dospeva 15.12. tekuće godine.
  • Za rate koje dospevaju posle iskorišćenog aranžmana, minimum 10 dana pre puta se deponuju čekovi građana.
4. KREDITIMA POSLOVNIH BANAKA
  • Ceo iznos aranžmana se može izmiriti kreditima poslovnih banaka po važećim propisima. U tom slučaju Forza Global će, prilikom prijavljivanja, izdati profakturu na ukupan iznos koju će putnik predati poslovnoj banci radi odobravanja kredita.
5. PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA

NAPOMENA U VEZI SMEŠTAJA:

  • Rezervacije hotela se rade na UPIT, nakon uplate. Ukoliko se slučajno ne potvrdi rezervacija za traženi hotel u traženom terminu, nudi se drugi hotel ili drugi termin ili refundira novac.
  • Smeštajni objekti iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan u skladu sa zakonom zemlje u koju se putuje.
  • Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, Organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.
  • U smeštajnim objektima treća, četvrta osoba..., kao i deca, koriste pomoćni ležaj koji može biti manjih dimenzija u odnosu na standardni ležaj – sofa, fotelja ili krevet metalne ili drvene konstrukcije na rasklapanje, a što može uticati na komfor putnika.
  • Usled nedovoljnog broja gostiju hoteli zadražavaju pravo da promene način serviranja obroka (umesto švedskog stola – set meni, posluženje za stolom, izbor između 2 glavna jela).
  • Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
  • Posebni zahtevi gostiju (spratnost, pogled na more ili bazen, struktura ležajeva itd.), ukoliko već ne postoje kao doplatne kategorije, prosleđuju se hotelu kao molba uz rezervaciju. Prilikom potvrde rezervacije, hotel ne potvrđuje istovremeno i molbu, već na dan dolaska gostiju, ukoliko postoji raspoloživost za traženo, izlazi u susret.
  • U slučaju prebukiranosti, Organizator putovanja ima pravo da premesti putnike u hotel iste ili više kategorizacije.
  • Ukoliko putnici žele ranije da napuste smeštajni objekat u odnosu na rezervisan period, hotel ne refundira novac za neiskorišćene dane.
  • Ukoliko putnici kasne prvog dana boravka u hotelu, u obavezi su da obaveste Organizatora putovanja, u suprotnom hotelijer ima pravo da proglasi rezervaciju non-show i naplati penale u celokupnom iznosu – 100%
  • Sve navedene usluge ili sadržaji hotela samo označavaju da ih hotel poseduje ali ne i da su besplatni, osim ako nije navedeno da je besplatno (klima, sef, fitnes, masaža, sauna, sportski tereni…). Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata.
  • Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (peščano, šljunkovito, stenovito itd.).
  • Hotel u svakom trenutku može uvesti doplatu za set na plaži-suncobrane i ležaljke ili ukinuti istu bez prethodne najave.
  • Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za šta Organizator putovanja ne snosi odgovornost, niti su razlog za povrat novca i ostaviranje popusta.
  • Jačina signala wi-fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja kosrisnika na mreži. U određenim delovima dana kao i delovima hotela internet može biti sporiji. Organizator putovanja ne može da utiče niti je odgovaran za kvalitet wi-fi konekcije.
  • Rad klima uređaja zavisi od sezone kao i od poslovne politike. Hotel u svakom trenutku može uvesti doplatu ili ukinuti istu bez prethodne najave.
  • Osnov All Inclusive – sve uključeno usluge čine doručak, ručak i večera koji se služe po principu švedskog stola – samoposluživanje, izbor više jela + određena domaća alkoholna i bezalkoholna pića. U zavisnosti od hotela do hotela postoje i dodatne usluge ili sadržaji koji su uključeni u All Inclusive – užina, suncobrani i ležaljke na plaži itd. All Inclusive koncept je podložan promeni i tokom sezone može doći do izmene bez prethodne najave.
  • Suncobrani i ležaljke na plaži se nalaze u ograničenom broju.
  • Na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (standard sobe, superior sobe, deluxe sobe, studija, apartmana, porodične sobe...).
  • Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš kada ili kada i sl...), najbolje posetiti zvaničan sajt hotela.
  • Dress code/pravila oblačenja - većina hotela, a naročito hoteli viših kategorija 4* i 5* imaju obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, tj gosti hotela se moraju obući primereno i formalnije.
  • Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta.
  • Apartmani i hoteli nižih kategorija u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili korišćenje tople vode samo u odredjenim delovima dana.
  • Kod ostvarivanje popusta za decu, merodavan je datum rođenja i starost deteta na dan ulaska u smeštajni objekat. Za slučajeve pogrešno prijavljenog datuma rođenja ili broj osoba, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku koje je dužan da reguliše na licu mesta.
  • Putnici su dužni da se brižljivo staraju o svom novcu, dokumentima, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, nestanak ili krađu tokom trajanja putovanja.
  • Svaka izmena potvrđene rezervacije se smatra otkazom iste (ime, datum, tip sobe, broj osoba itd.) i u tom slučaju se primenjuje skala u slučaju otkaza putovanja u skladu sa Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja.

VAŽNE INFORMACIJE:

  • Prema Zakonu o Turizmu, Organizator je osiguran za troškove nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska, u zemlji i inostranstvu usled insolventnosti Organizatora, polisa osiguranja IN-0000078, od 01.10.2024. godine osiguravajuće komapnije GLOBOS OSIGURANJE. Period osiguranja aneksa polise IN-0000078 je od 17.03.2025 – 01.10.2025. godine. Turistička agencija Forza Global d.o.o. poseduje Licencu kategorije A, OTP 46/2024. od 06.11.2024. godine.
  • Uslovi korišćenja putovanja navedeni su u Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja - turističke agencije Forza Global, licenca br. OTP 46/2024 od 17.3.2025. godine. i u skladu su sa Zakonom o Turizmu Republike Srbije;
  • Mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Organizator putovanja - Forza Global turistička agencija, smatra da se putnik upoznao sa Opštim uslovima putovanja potpisivanjem prijave (ugovor) za putovanje i uplatom akontacije.
  • Grčka je članica Šengenskog sporazuma, što znači da nosiocima biometrijskih pasoša R. Srbije nije potrebna viza za boravak do 90 dana, u periodu od 6 meseci. Pasoš treba da važi najmanje 3 meseca od datuma planiranog napuštanja Grčke. Bezvizni režim se ne odnosi na nosioce putnih isprava R. Srbije, koje je izdala Koordinaciona uprava. Putnici koji ne putuju sa pasošem Rep. Srbije obavezni su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju. Za prelazak državne granice maloletno lice, državljanin Republike Srbije, kada putuje samo ili u pratnji drugog lica koje mu nije roditelj ili zakonski zastupnik, mora posedovati overenu saglasnost oba roditelja, ako zajednički vrše roditeljsko pravo, ili zakonskog zastupnika.
  • Putnici su u obavezi da se informišu kod nadležnih organa za važeće putne isprave za sebe kao i za svoju decu.
Šta ako mi se ne dopadne soba ?

Raspored soba određuje recepcija hotela na dan dolaska putnika shodno raspoloživim kapacitetima. Pojedini hoteli mogu se sastojati iz 2 ili više zgrada. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu sa određenim karakteristikama (spratnost, položaj, pogled more), prihvatiće bilo koju službeno registrovanu sobu opisanu u katalogu ili cenovniku bez obzira da li se ta soba nalazi u glavnoj zgradi ili pored. Recepcija će promeniti sobu klijentu ukoliko za to postoji mogućnost.

Da li je potrebno međunarodno zdravstveno osiguranje ?

Preporuka je da se pribavi međunarodno zdravstveno osiguranje.
U Vašem je interesu da obezbedite pre putovanja međunarodno zdravstveno osiguranje za
slučaj bolesti ili nezgode tokom boravka u inostranstvu. Osiguranje može biti:individualno, grupno ili
porodično. Ugovor o porodičnom zdravstvenom osiguranju zaključuje se na određeno vreme.
U našoj Poslovnici možete obezbediti polisu Dunav osiguranja.

Šta ako odustanem od putovanja ?

Vi imate pravo da odustanete od putovanja u svakom trenutku. Međutim, prilikom odustajanja nastaju određeni troškovi, koji zavise od toga koliko dana ima do početka putovanja i o kojim uslugama je reč. Ukoliko je u pitanju zamena putnika, uplaćeni novac za osobu koja je odustala može da se iskoristi za osobu koja je zamenjuje.

Da li imam neki popust ako uplatim sve unapred / odjednom?

U našoj ponudi imamo veliki broj aranžmana za koje imate dodatan popust za uplatu do određenog datuma. Takođe postoje i aranžmani sa unapred uračunatim popustom za uplatu do određenog datuma.

Sva česta pitanja

Poklon vaučeri

Poklonite nekome vaučer za putovanje

Vaučer za putovanje je savršen poklon za poslovne partnere, godišnjicu ili rođendan...

Više info