CENOVNIK ZA 2025. GODINU
| USLUGA/TERMIN |
A SEZONA 13.07 - 23.08 |
B SEZONA 22.06 - 12.07 24.08 - 13.09 |
C SEZONA 01.06 - 21.06 14.09 - 27.09 |
D SEZONA 01.04 - 31.05 28.09 - 31.10 |
| Dvokrevetna soba (morska strana, balkon) |
96 |
82 |
69 |
63 |
| Dvokrevetna soba (park strana, bez balkona) |
88 |
74 |
61 |
55 |
*Cene su izražene u EUR po osobi, po danu na bazi polupansiona.PROGRAM PUTOVANJA
- 1 dan: Dolazak u hotel, ulazak u sobe posle 14.00h. Smeštaj, usluga prema rezervaciji. Noćenje.
- 2 – poslednji dan: Boravak na bazi izabrane usluge. Noćenja
- Poslednji dan: Usluga prema rezervaciji. Napuštanje soba do 10.00h. Kraj programa.
U cenu je uključeno
- smeštaj u hotelu na bazi odabrane usluge
- troškovi organizacije putovanja
- WiFi
- korišćenje bazena sa morskom vodom
- korišćenje dečjeg bazena
- korišćenje premium Infinity bazena na krovu hotela (15.06 – 15.09)
- sauna
- parna kupatila
- teretana
- parking (zavisno od raspoloživosti)
U cenu nije uključeno
- organizovani prevoz,
- međunarodno zdravstveno putno osiguranje,
- fakultativni izleti,
- individualni troškovi
Doplate
- Boravišna taksa: 0,60 eur (01.01. - 30.04. i 01.11. - 31.12),
0,80 eur (01.05. - 14.06. i 15.09. - 30.10),
1,00 eur (15.06. - 14.09),
Deca do 12. godina ne plaćaju boravišnu taksu,
Deca od 12. do 26. godina plaćaju 50%.
- Doplata za pun pansion (FB) +20,00 eur po osobi po danu,
- Doplata za all inlcusive (ALL) + 38,00 eur po osobi po danu,
- Doplata za jednokrevetnu sobu +60%,
- Doplata za dečiji krevetac do 3.godine 13,00 eur po danu,
- Doplata za garažu 10,00 eur po danu.
Popusti
- Za uslugu noćenja sa doručkom cena aranžmana se umanjuje za 5 € po osobi/danu,
- Popust za treću osobu na dodatnom ležaju iznosi 20% (samo u sobi sa pogledom na more),
- Dete do 3. godine sa dve odrasle osobe na zajedničkom ležaju – gratis,
- Prvo dete do 7. godina sa dve odrasle osobe na dodatnom ležaju – gratis,
- Deca do 12. godina imaju 50% popusta sa dve odrasle osobe na dodatnom ležaju,
- Deca od 3. do 12. godina sa jednom odraslom osobe imaju 30% popusta.
- Dvoje dece do 12. godina bez odraslih osoba u povezanoj dvokrevetnoj sobi (more+balkon) imaju popust 20%
Napomene
- Cene su za boravak na 2 i više noći. Za boravak 1 noć +10%.
- Doručak, ručak i večera – švedski sto
- U sobi (park strana, bez balkona) se nalazi bračni krevet, te nije moguć dodatni ležaj.
- Trokrevetnu sobu je moguće rezervisati jedino morska strana + balkon.
NAČINI PLAĆANJAPlaćanje se može izvršiti gotovinom, platnim karticama, čekovima građana, administrativnom zabranom ili uplatom na tekući račun organizatora putovanja. Plaćanje smeštaja, prevoza ili paket aranžmana kada je cena izražena u stranoj valuti se vrši po srednjem kursu NBS na dan uplate.
Cena koja je naznačena u katalogu, web stranici organizatora i ugovoru o putovanju je formirana na osnovu poslovne politike agencije i ne može da bude predmet prigovora – reklamacije, bez obzira na eventualne ranije ili kasnije popuste, promotivne akcije ili last-minute ponude.
Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovana je samo uplata akontacije U slučaju promene na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga, Organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaz putovanja.
Prilikom potpisivanja ugovora korisnik aranžmana se opredeljuje za jedan od sledećih načina plaćanja:1. UPLATA U CELOSTI PRILIKOM SKLAPANJA UGOVORA
- Za celokupnu uplatu odobravamo popust %
2. UPLATA U CELOSTI PRE PUTOVANJA
- Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak minimum 15 dana pre puta.
3. UPLATA NA RATE ČEKOVIMA
- Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak u jednakim mesečnim ratama.
- Na rate može da ide samo deo aranžmana koji se odnosi na smeštaj.
- Prevoz i ostale usluge se plaćaju najkasnije 15 dana pre početka aranžmana.
- Rate dospevaju svakog 15. u mesecu, a poslednja rata dospeva 15.12. tekuće godine.
- Za rate koje dospevaju posle iskorišćenog aranžmana, minimum 10 dana pre puta se deponuju čekovi građana.
4. KREDITIMA POSLOVNIH BANAKA
- Ceo iznos aranžmana se može izmiriti kreditima poslovnih banaka po važećim propisima. U tom slučaju Forza travel će, prilikom prijavljivanja, izdati profakturu na ukupan iznos koju će putnik predati poslovnoj banci radi odobravanja kredita.
5. PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA
NAPOMENA ZA SOPSTVENI PREVOZ
- Putnici se smeštaju sami, na osnovu uputstava za sopstveni prevoz koje možete dobiti u agenciji.
- Za ulazak u Bosnu i Hercegovinu automobilom potreban je zeleni karton.
- Parking je besplatan, ali zavisi od raspoloživosti, jer ne postoji mogućnost rezervacije.
DODATNE NAPOMENE
- Molimo vas da opise i fotografije objekata pogledate na našem sajtu.
- Smeštajni objekti koji u katalogu/vebsajtu nemaju oznaku kategorije, izvorno su preuzeti od vlasnika istih, te kao takvi predstavljaju domicilno važeću kategoriju, prema važećim propisima zemlje u kojoj se objekat nalazi.
- Organizator putovanja ne može uticati na jačinu wi-fi signala u hotelima/vilama
- Polisa zdravstvenog osiguranja je neophodna u zavisnosti od propisa zemlje krajnje destinacije. Agencija Forza travel preporučuje putnicima da pre polaska na ovo putovanje pribave polisu međunarodnog putnog zdravstvenog osiguranja.
- Ulazak u sobe/apartmane pri dolasku je posle 14:00h,
- Napuštanje soba/apartmana je poslednjeg dana do 11:00h.
VAŽNE NAPOMENE
- Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu (pasoš). Prilikom prijave na prodajnom mestu dostaviti broj pasoša. Agencija ne snosi odgovornost za neispravnu putnu ispravu učesnika u putovanju, nedobijanje vize za kategoriju putnika kojima je viza potrebna, kao i u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju zemlje odredišta i smatraće se da je putnik odustao od aranžmana i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja.
- Savetujemo putnike da se brižljivo staraju o svom novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, nestanak ili krađu tokom trajanja putovanja.
- Maloletna lica, ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati saglasnost oba roditelja na punoletno lice sa kojim putuju.
- Prema Zakonu o turizmu, Organizator je osiguran za troškove nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska, u zemlji i inostranstvu usled insolventnosti Organizatora, polisa osiguranja IN-0000032, od 09.11.2021. god. osiguravajuće kompanije Globos Osiguranje. Turistička agencija Forza travel d.o.o. poseduje Licencu kategorije A, OTP 206/2021. od 29.11.2021.
Uslovi korišćenja putovanja navedeni su u Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja – turističke agencije Forza travel, licenca br. OTP 206/2021 od 29.11.2021. i usklađeni su sa Zakonom o turizmu Republike Srbije; mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Organizator putovanja – Forza travel turistička agencija, smatra da se putnik upoznao sa Opštim uslovima putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.
Šta ako mi se ne dopadne soba ?
Raspored soba određuje recepcija hotela na dan dolaska putnika shodno raspoloživim kapacitetima. Pojedini hoteli mogu se sastojati iz 2 ili više zgrada. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu sa određenim karakteristikama (spratnost, položaj, pogled more), prihvatiće bilo koju službeno registrovanu sobu opisanu u katalogu ili cenovniku bez obzira da li se ta soba nalazi u glavnoj zgradi ili pored. Recepcija će promeniti sobu klijentu ukoliko za to postoji mogućnost.
Da li je potrebno međunarodno zdravstveno osiguranje ?
Preporuka je da se pribavi međunarodno zdravstveno osiguranje.
U Vašem je interesu da obezbedite pre putovanja međunarodno zdravstveno osiguranje za
slučaj bolesti ili nezgode tokom boravka u inostranstvu. Osiguranje može biti:individualno, grupno ili
porodično. Ugovor o porodičnom zdravstvenom osiguranju zaključuje se na određeno vreme.
U našoj Poslovnici možete obezbediti polisu Dunav osiguranja.
Šta ako odustanem od putovanja ?
Vi imate pravo da odustanete od putovanja u svakom trenutku. Međutim, prilikom odustajanja nastaju određeni troškovi, koji zavise od toga koliko dana ima do početka putovanja i o kojim uslugama je reč. Ukoliko je u pitanju zamena putnika, uplaćeni novac za osobu koja je odustala može da se iskoristi za osobu koja je zamenjuje.
Sva česta pitanja