Hotel Grand Kopaonik Kopaonik 4*Srbija Planine

Lokacija na mapi

Hotel Grand Kopaonik, gde je sve podređeno vašem dobrom osećaju i svakodnevnom uživanju. Kontinuirano negujući tradiciju vrsnog hotelijera, Hotel Grand Kopaonik već četiri decenije predstavlja sinonim za ekskluzivnost i neprikosnoveni kvalitet. Grand je mesto okupljanja iskusnih pojedinaca koji žive dosledno idealima koji definišu moderan luksuz, i kao takav, je ponosni nosilac epiteta jednog od najprepoznatljivijih simbola Kopaonika.

Ušuškan u prelepom okruženju Nacionalnog parka, na najprestižnijoj lokaciji na Kopaoniku, svojim gostima pruža jedinstven osećaj luksuza uz legendarno posvećenu uslugu. Vešto kombinujući tradiciju lokalnog gostoprimstva sa savremenim trendovima turizma i ugostiteljstva, sa odvažnošću nudi nove, atraktivne staze od kojih nastaju najlepše lične ekspedicije.

Hotel raspolaže elegantnim i prostranim sobama. Sve sobe sadrže sopstveno kupatilo sa fenom za kosu i bademantilom. Pogodnosti obuhvataju LCD TV, telefon, DVD plejer, mini-bar i sef.

Petsednički Apartman – Hotel Grand Kopaonik
  • VELIČINA: 105 m2
  • BROJ GOSTIJU: 5 osoba
  • KREVETI: Francuski ležaj, Pogodnosti i Usluge
Executive Apartman – Hotel Grand Kopaonik
  • VELIČINA: 87 m2
  • BROJ GOSTIJU: 5 osoba
  • KREVETI: Francuski ležaj
Junior Apartman – Hotel Grand Kopaonik
  • VELIČINA: 79 m2
  • BROJ GOSTIJU: 4 osoba
  • KREVETI: Francuski ležaj
Family Apartman – Hotel Grand Kopaonik
  • VELIČINA: 35 m2
  • BROJ GOSTIJU: 4 osoba
  • KREVETI: Francuski ležaj i trosed na razvlačenje
Family soba – Hotel Grand Kopaonik
  • VELIČINA: 32 m2
  • BROJ GOSTIJU: 3 osobe
  • KREVETI: Francuski ležaj ili dva odvojena ležaja
Deluxe soba – Hotel Grand Kopaonik
  • VELIČINA: 36 m2
  • BROJ GOSTIJU: 3 osobe
  • KREVETI: Francuski ležaj
Superior soba – Hotel Grand Kopaonik
  • VELIČINA: 27 m2
  • BROJ GOSTIJU: 2 osobe
  • KREVETI: Francuski ležaj ili dva odvojena ležaja
Standardna soba – Hotel Grand Kopaonik
  • VELIČINA: 20 m2
  • BROJ GOSTIJU: 2-3 osobe
  • KREVETI: Francuski ležaj ili dva odvojena ležaja
Spa&Welness centar – Hotel Grand Kopaonik
  • Raskošan i istrajan, hotel nudi nenadmašan planinski doživljaj obogaćen brojnim sadržajima za opuštanje i uživanje tokom cele godine. Provklasni tretmani Spa&Welness centra, jedinstveno osmišljeni retreat paketi, celodnevni consierge program, kao i brojne aktivnosti na otvorenom, samo su neki od sadržaja kojim ćemo vas sprovesti kroz nezaboravne avanture i otkriti vam najlepše tajne Kopaonika. Inspirisan negom tela i duha, Spa & Wellness centar pruža luksuzan i pažljivo odabran niz tretmana sa namerom da vas odvuče od obaveza svakodnevnog života, da dozvoli posebnoj energiji Kopaonika da obuzme vaša čula i omogući vam da se opustite i uravnotežite vaš um, telo i duh.
  • Spa centar Grand Oaza površine 1.800 m² ima saunu, tursko kupatilo, ledeno-slanu pećinu, bazen na otvorenom i hidromasažnu kadu, kao i prostor za opuštanje sa pogledom na planinski pejzaž. Mogu se organizovati razne masaže i kozmetički tretmani.
Spa & Wellness sadržaji:
  • Pet sofisticirano uređenih luksuznih soba za tretmane
  • Relax lounge
  • Salon lepote (frizerski salon, manikir i pedikir)
  • Aromaterapijska laboratorija
  • Finska sauna
  • Sauna borovih iglica
  • Infrared soba sa zidom od himalajske soli
  • Lava sauna (prilagođeno porodicama)
  • Hamam sa penom (prilagođeno porodicama)
  • Parno kupatilo
  • Ledena fontana
  • Tuševi doživljaja
  • Rasul i parni tuševi
  • Hamam
  • Dva fascinantna bazena (zatvoreni bazen za rekreativno plivanje i otvoreni bazen sa toplom vodom)
  • Healthy spa bar
  • Fitness centar sa najsavremenijim Technogym spravama za vežbanje
Salon Lepote – Hotel Grand Kopaonik

Budite lepi i negovani u svakoj prilici. Na raspolaganju su vam:
  • Kozmetičke usluge
  • Solarijum
  • Profesionalno šminkanje
  • Manikir
  • Pedikir
  • Frizerski salon (muški i ženski)
Fitness Centar – Hotel Grand Kopaonik
  • Fitnes centar raspolaže sa najmodernijim Technogym spravama za vežbanje. Ostanite u dobroj formi uz personalne ili grupne fitnes treninge, pilates, aerobik i jogu.
Restoran Bacco Dine & Drink – Hotel Grand Kopaonik
  • Jedinstven, iskusan, prefinjen, novi restoran u neponovljivom hotelu Grand!
  • Intrigiraće vas gastronomskom kreativnošću, ušuškaće vas toplinom i sofisticiranošću, opustiće vas detaljima koje smo vešto osmislili za vas. U krugu probranih prijatelja, sasvim novo iskustvo Kopaonika.
  • KUHINJA: Francuska kuhinja u fuziji sa elementima mediteranske i azijske sa najkvalitetnijim sastojcima iz celog sveta
  • SERVIS: Francusko formalno serviranje, “a la minute”
  • RADNO VREME: Svakog dana, 18pm – 01am
  • DRESS CODE: Elegant
Graden Gastro Bar – Hotel Grand Kopaonik
  • Za pogled na nezaboravne planinske predele Kopaonika pobrinula se priroda, a mi smo vam, kao njeni verni partneri, poklonili priliku za kreiranje najlepših uspomena.
  • U prijateljskoj atmosferi probranog društva, u šoljici tople kafe užitak je zagarantovan, baš kao i tokom degustiranja vrhunskog kuvanog vina ili uživanja u hrskavom popodnevnom obroku.
  • KUHINJA: Internacionalna
  • RADNO VREME: 08am -01pm
  • Doručak: 08am – 12am
  • Ručak: 12am
  • Večera: 18pm – 23pm
  • Late night meni: 23pm – 01am
  • DRESS CODE: Casual
Grand Salon – Hotel Grand Kopaonik
  • Otmen i odmeren, a podjednako šarmantan da vam izmami osmeh i ulepša dan! Grand Salon predstavlja nasleđe stila, grandioznosti i istrajnosti. Ušuškan u toplom planinskom ambijentu, generacijama predstavlja mesto okupljanja onih koji žive dosledno svojim hedonističkim idealima.
  • Raskošnim pogledom na planinske vrhove Kopaonika prvu jutarnju kafu čini intenzivnijom i slađom, a predah između skijanja istrajnijim. Dok vas toplina kamina inspiriše na priču u dvoje, nazdravite čaroliji života koja svaki trenutak proveden u baru čini vrednim pamćenja.
  • RADNO VREME: 07am – 01am
  • DRESS CODE: Casual
Skijanje – Ski centar Kopaonik
  • Kao najveći ski centar Srbiji, sa odlično pripremljenim stazama pruža neizmerno uživanje svim kategorijama skijaša, od početnika do skijaša vrhunskih sposobnosti. Skijaški centar Kopaonik prostire se na više od 64 km staza i ski puteva uređenih za alpsko i nordijsko skijanje. Za ljubitelje noćnog skijanja u samom centru skijališta osvetljene su staze Pančićev vrh, Karaman greben i Malo Jezero. Osim toga, za najmlađe skijaše i sve druge početnike, koji prave svoje prve skijaške korake, postoje tri obezbeđena prostora „ski vrtića“ sa pokretnim trakama koja olakšava da se ovlada osnovnim skijaškim veštinama.
  • Sistemom za veštačko osnežavanje pokriveno je 97 posto skijališta. Zahvaljujući sistemima za veštačko osnežavanje sezona skijanja traje duže, a skijaši, kako početnici tako i oni malo zahtevniji mogu biti sigurni da će tokom sezone moći da uživaju u odlično pripremljenim stazama.
  • Sve staze su veoma dobro povezane sistemom žičara i ski liftova, kapaciteta od preko 34.000 skijaša na sat. Sistem ski instalacija na Kopaoniku čini jedna gondola, tri šestosedne žičare, sedam četvorosednih, deset ski liftova, dva vezna ski lifta kao i poketna traka.
  • Žičara četvorosed „Pančićev vrh“ tokom čitave zimske sezone ali i u toku leta, osim skijaša i snoubordera, prevozi i posetioce centra koji se ne bave zimskim sportovima, već panoramski razgledaju centar i bave se brojnim drugim aktivnostima koje ski centar Kopaonik omogućava.
  • Pored staza za alpsko i nordijsko skijanje, skijaški centar Kopaonik poseduje i uređen snow park, na kome se organizuju mnoga takmičenja domaćeg i međunarodnog karaktera.
  • Ski centar Kopaonik bogatiji je za gondolu koja povezuje Brzeće sa centrom Kopaonika. Gondola Brzeće-Mali karaman prostire se na postojećoj trasi starih žičara Bela reka 1 i Bela reka 2, s tim što je izlazna stanica produžena do platoa na Malom Karamanu. Pored toga, na Kopaoniku su izgrađene još četiri nove staze za skijanje koje su u velikoj meri proširile kapacitet skijališta.

Sadržaj objekta

Zabavne aktivnosti
Spa centar
Sauna
Bazen
Fitnes centar
Restoran
Parking
Wi-Fi
Lift
Klima uređaj
Bar
Đakuzi
Sportski tereni

Destinacija: Kopaonik

Kopaonik predstavlja jednu od najlepših i najposećenijih planina u Srbiji. Svojim posetiocima nudi prelepu prirodu, bogatu istoriju i brojne aktivnosti tokom svih godišnjih doba. Jedna od najupečatljivijih karakteristika Kopaonika je njegova prelepa priroda. Planina je prekrivena gustim šumama, bogatim pašnjacima... » Saznajte više o mestu » Vremenska prognoza Kopaonik
CENOVNIK ZA 2026. GODINU SU DOSTUPNE NA UPIT.

PROGRAM PUTOVANJA

  • 1 dan: Dolazak u hotel, ulazak u sobe/apartmane posle 15.00h. Smeštaj, usluga prema rezervaciji. Noćenje.
  • 2 – poslednji dan: Boravak na bazi izabrane usluge. Noćenja
  • Poslednji dan: Usluga prema rezervaciji. Napuštanje soba/apartmana do 11.00h. Kraj programa.
Žičare u blizini Hotela Grand Kopaonik
  • Pančić ekspres 100 m
  • Karaman greben ski lift 150 m
  • Krst ski lift 150 m
NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje se može izvršiti gotovinomm, platnim karticama, čekovima građana, ili uplatom na tekući račun organizatora putovanja. Plaćanje smeštaja, prevoza ili paket aranžmana kada je cena izražena u stranoj valuti se vrši po srednjem kursu NBS na dan uplate.

Cena koja je naznačena u katalogu, web stranici organizatora i ugovoru o putovanju je formirana na osnovu poslovne politike agencije i ne može da bude predmet prigovora – reklamacije, bez obzira na eventualne ranije ili kasnije popuste, promotivne akcije ili last-minute ponude.

Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovana je samo uplata akontacije U slučaju promene na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga, Organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaz putovanja.

Prilikom potpisivanja ugovora korisnik aranžmana se opredeljuje za jedan od sledećih načina plaćanja:

1. UPLATA U CELOSTI PRILIKOM SKLAPANJA UGOVORA

2. UPLATA U CELOSTI PRE PUTOVANJA
  • o Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak minimum 15 dana pre puta.
3. UPLATA NA RATE ČEKOVIMA
  • Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak u jednakim mesečnim ratama.
  • Na rate može da ide samo deo aranžmana koji se odnosi na smeštaj.
  • Prevoz i ostale usluge se plaćaju najkasnije 15 dana pre početka aranžmana.
  • Rate dospevaju svakog 15. u mesecu, a poslednja rata dospeva 15.12. tekuće godine.
  • Za rate koje dospevaju posle iskorišćenog aranžmana, minimum 10 dana pre puta se deponuju čekovi građana.
4. KREDITIMA POSLOVNIH BANAKA
  • Ceo iznos aranžmana se može izmiriti kreditima poslovnih banaka po važećim propisima. U tom slučaju Forza Global će, prilikom prijavljivanja, izdati profakturu na ukupan iznos koju će putnik predati poslovnoj banci radi odobravanja kredita.
5. PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA

NAPOMENA U VEZI SMEŠTAJA:

  • Rezervacije hotela se rade na UPIT, nakon uplate. Ukoliko se slučajno ne potvrdi rezervacija za traženi hotel u traženom terminu, nudi se drugi hotel ili drugi termin ili refundira novac.
  • Smeštajni objekti iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan u skladu sa zakonom zemlje u koju se putuje.
  • Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, Organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.
  • U smeštajnim objektima treća, četvrta osoba..., kao i deca, koriste pomoćni ležaj koji može biti manjih dimenzija u odnosu na standardni ležaj – sofa, fotelja ili krevet metalne ili drvene konstrukcije na rasklapanje, a što može uticati na komfor putnika.
  • Usled nedovoljnog broja gostiju hoteli zadražavaju pravo da promene način serviranja obroka (umesto švedskog stola – set meni, posluženje za stolom, izbor između 2 glavna jela).
  • Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
  • Posebni zahtevi gostiju (spratnost, pogled na more ili bazen, struktura ležajeva itd.), ukoliko već ne postoje kao doplatne kategorije, prosleđuju se hotelu kao molba uz rezervaciju. Prilikom potvrde rezervacije, hotel ne potvrđuje istovremeno i molbu, već na dan dolaska gostiju, ukoliko postoji raspoloživost za traženo, izlazi u susret.
  • U slučaju prebukiranosti, Organizator putovanja ima pravo da premesti putnike u hotel iste ili više kategorizacije.
  • Ukoliko putnici žele ranije da napuste smeštajni objekat u odnosu na rezervisan period, hotel ne refundira novac za neiskorišćene dane.
  • Ukoliko putnici kasne prvog dana boravka u hotelu, u obavezi su da obaveste Organizatora putovanja, u suprotnom hotelijer ima pravo da proglasi rezervaciju non-show i naplati penale u celokupnom iznosu – 100%
  • Sve navedene usluge ili sadržaji hotela samo označavaju da ih hotel poseduje ali ne i da su besplatni, osim ako nije navedeno da je besplatno (klima, sef, fitnes, masaža, sauna, sportski tereni…). Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata.
  • Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (peščano, šljunkovito, stenovito itd.).
  • Hotel u svakom trenutku može uvesti doplatu za set na plaži-suncobrane i ležaljke ili ukinuti istu bez prethodne najave.
  • Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za šta Organizator putovanja ne snosi odgovornost, niti su razlog za povrat novca i ostaviranje popusta.
  • Jačina signala wi-fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja kosrisnika na mreži. U određenim delovima dana kao i delovima hotela internet može biti sporiji. Organizator putovanja ne može da utiče niti je odgovaran za kvalitet wi-fi konekcije.
  • Rad klima uređaja zavisi od sezone kao i od poslovne politike. Hotel u svakom trenutku može uvesti doplatu ili ukinuti istu bez prethodne najave.
  • Osnov All Inclusive – sve uključeno usluge čine doručak, ručak i večera koji se služe po principu švedskog stola – samoposluživanje, izbor više jela + određena domaća alkoholna i bezalkoholna pića. U zavisnosti od hotela do hotela postoje i dodatne usluge ili sadržaji koji su uključeni u All Inclusive – užina, suncobrani i ležaljke na plaži itd. All Inclusive koncept je podložan promeni i tokom sezone može doći do izmene bez prethodne najave.
  • Suncobrani i ležaljke na plaži se nalaze u ograničenom broju.
  • Na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (standard sobe, superior sobe, deluxe sobe, studija, apartmana, porodične sobe...).
  • Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš kada ili kada i sl...), najbolje posetiti zvaničan sajt hotela.
  • Dress code/pravila oblačenja - većina hotela, a naročito hoteli viših kategorija 4* i 5* imaju obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, tj gosti hotela se moraju obući primereno i formalnije.
  • Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta.
  • Apartmani i hoteli nižih kategorija u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili korišćenje tople vode samo u odredjenim delovima dana.
  • Kod ostvarivanje popusta za decu, merodavan je datum rođenja i starost deteta na dan ulaska u smeštajni objekat. Za slučajeve pogrešno prijavljenog datuma rođenja ili broj osoba, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku koje je dužan da reguliše na licu mesta.
  • Putnici su dužni da se brižljivo staraju o svom novcu, dokumentima, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, nestanak ili krađu tokom trajanja putovanja.
  • Svaka izmena potvrđene rezervacije se smatra otkazom iste (ime, datum, tip sobe, broj osoba itd.) i u tom slučaju se primenjuje skala u slučaju otkaza putovanja u skladu sa Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja.

VAŽNE INFORMACIJE:

  • Prema Zakonu o Turizmu, Organizator je osiguran za troškove nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska, u zemlji i inostranstvu usled insolventnosti Organizatora, polisa osiguranja IN-0000078, od 01.10.2024. godine osiguravajuće komapnije GLOBOS OSIGURANJE. Period osiguranja aneksa polise IN-0000078 je od 17.03.2025 – 01.10.2025. godine. Turistička agencija Forza Global d.o.o. poseduje Licencu kategorije A, OTP 46/2024. od 06.11.2024. godine.
  • Uslovi korišćenja putovanja navedeni su u Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja - turističke agencije Forza Global, licenca br. OTP 46/2024 od 17.3.2025. godine. i u skladu su sa Zakonom o Turizmu Republike Srbije;
  • Mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Organizator putovanja - Forza Global turistička agencija, smatra da se putnik upoznao sa Opštim uslovima putovanja potpisivanjem prijave (ugovor) za putovanje i uplatom akontacije.
  • Grčka je članica Šengenskog sporazuma, što znači da nosiocima biometrijskih pasoša R. Srbije nije potrebna viza za boravak do 90 dana, u periodu od 6 meseci. Pasoš treba da važi najmanje 3 meseca od datuma planiranog napuštanja Grčke. Bezvizni režim se ne odnosi na nosioce putnih isprava R. Srbije, koje je izdala Koordinaciona uprava. Putnici koji ne putuju sa pasošem Rep. Srbije obavezni su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju. Za prelazak državne granice maloletno lice, državljanin Republike Srbije, kada putuje samo ili u pratnji drugog lica koje mu nije roditelj ili zakonski zastupnik, mora posedovati overenu saglasnost oba roditelja, ako zajednički vrše roditeljsko pravo, ili zakonskog zastupnika.
  • Putnici su u obavezi da se informišu kod nadležnih organa za važeće putne isprave za sebe kao i za svoju decu.
Šta ako mi se ne dopadne soba ?

Raspored soba određuje recepcija hotela na dan dolaska putnika shodno raspoloživim kapacitetima. Pojedini hoteli mogu se sastojati iz 2 ili više zgrada. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu sa određenim karakteristikama (spratnost, položaj, pogled more), prihvatiće bilo koju službeno registrovanu sobu opisanu u katalogu ili cenovniku bez obzira da li se ta soba nalazi u glavnoj zgradi ili pored. Recepcija će promeniti sobu klijentu ukoliko za to postoji mogućnost.

Da li je potrebno međunarodno zdravstveno osiguranje ?

Preporuka je da se pribavi međunarodno zdravstveno osiguranje.
U Vašem je interesu da obezbedite pre putovanja međunarodno zdravstveno osiguranje za
slučaj bolesti ili nezgode tokom boravka u inostranstvu. Osiguranje može biti:individualno, grupno ili
porodično. Ugovor o porodičnom zdravstvenom osiguranju zaključuje se na određeno vreme.
U našoj Poslovnici možete obezbediti polisu Dunav osiguranja.

Šta ako odustanem od putovanja ?

Vi imate pravo da odustanete od putovanja u svakom trenutku. Međutim, prilikom odustajanja nastaju određeni troškovi, koji zavise od toga koliko dana ima do početka putovanja i o kojim uslugama je reč. Ukoliko je u pitanju zamena putnika, uplaćeni novac za osobu koja je odustala može da se iskoristi za osobu koja je zamenjuje.

Da li imam neki popust ako uplatim sve unapred / odjednom?

U našoj ponudi imamo veliki broj aranžmana za koje imate dodatan popust za uplatu do određenog datuma. Takođe postoje i aranžmani sa unapred uračunatim popustom za uplatu do određenog datuma.

Sva česta pitanja

Poklon vaučeri

Poklonite nekome vaučer za putovanje

Vaučer za putovanje je savršen poklon za poslovne partnere, godišnjicu ili rođendan...

Više info