Hotel Maljen Divčibare 2*Srbija Zimovanje i Skijanje 2025/2026

Lokacija na mapi

Zahvaljujući ruži vetrova Divčibare su jedinstvena vazdušna banja u kojoj se ljudski organizam oporavlja četiri puta brže od kardiovaskularnih oboljenja, plućnih bolesti i oboljenja krvi. Do Divcibara dopiru vazdušne mase iz Mediterana i sukobljavaju se sa vazdušnim masama Karpata i Panonske nizije, čime se može objasniti prisustvo joda u vazduhu.

U zimskom periodu ljubitelji skijanja ili snowboarding-a svoje veštine mogu pokazati na dve ski staze dužine 600 i 800 metara, početnicima su na raspolaganju dve staze od 300m i škole zimskih spotova, a najmlađi mogu svoje prve zimske čarolije doživeti na mnogobrojnim padinama za sankanje. Divčibare možete upoznati pesačenjem po blagim planinskim stazama ili uživati u jahanju u neposrednoj blizini hotela.
Divčibare možete upoznati pesačenjem po blagim planinskim stazama ili uživati u jahanju u neposrednoj blizini hotela. Sadržaji Hotela Divčibare, udaljenog 400 metara, su na raspolaganju gostima Hotela Maljen.

Sadržaj objekta

Bazen
Restoran
Parking
Wi-Fi
Bar
Pogled na planinu
Sala za sastanke

Destinacija: Divčibare

Divčibare, smeštene na impresivnoj planini Maljen (1.100 metara nadmorske visine), predstavljaju pravi dragulj jugoistočno od Valjeva, udaljen samo 125 kilometara od prestoničkog Beograda. Ovo čarobno mesto, smešteno na visini od 980 metara nadmorske visine, nudi blagu klimu, bogatstvo biljnog i životinjskog sveta, brojne izvore... » Saznajte više o mestu » Vremenska prognoza Divčibare
CENOVNIK ZA 2025/2026 VAŽI OD 20.12.2025. GODINE 
USLUGA  PUN PANSION POLU-PANSION NOĆENJESADORUČKOM
1/1 6.200 5.800 5.600
1/2 5.200 4.800 4.600
*Cene su izražene u dinarima po osobi

PROGRAM PUTOVANJA
 1 dan: Dolazak u hotel, ulazak u sobe/apartmane posle 14.00h. Smeštaj, usluga prema rezervaciji. Noćenje
 2 – poslednji dan: Napuštanje soba/apartmana do 10.00h. Kraj programa.

U cenu je uračunato:
  • Smeštaj 
  • Deca do 7 godina – ne plaćaju boravak u hotelu (dete nema obroke, deli krevet sa roditeljima )
U cenu nije uračunato:
  • Boravišna taksa za odrasle 100 RSD po osobi po danu, za decu 50 RSD po osobi po danu 
  • Osiguranje 
  • Prevoz
Doplate: 
  • Doplataza polupansion 1.200,00 a za pansion je 1.500 RSD.
  • Deca 7 - 12 godina - 50% popust (dete ima dečije obroke, dete koristi pomocni ležaj ) 
  • Deca 12 – 15 godina – 30% popust (dete ima standardne obroke i pomoćni ležaj )
  • Doplata za svečanu večeru za Novu Godinu u Hotelu Divčibare je 6.000,00 RSD po osobi
  • Dnevni odmor u Maljenu 3.000,00 RSD

Da bi deca ostvarila pravo na popust, neophodno je da budu u pratnji bar jedne odrasle osobe.Ukolikodete boravi besplatno, a u pratnju je jedne osobe, cena za odraslu osobu se obračunava po cenovnikujednokrevetne sobe.
NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje se može izvršiti gotovinomm, platnim karticama, čekovima građana, ili uplatom na tekući račun organizatora putovanja. Plaćanje smeštaja, prevoza ili paket aranžmana kada je cena izražena u stranoj valuti se vrši po srednjem kursu NBS na dan uplate.

Cena koja je naznačena u katalogu, web stranici organizatora i ugovoru o putovanju je formirana na osnovu poslovne politike agencije i ne može da bude predmet prigovora – reklamacije, bez obzira na eventualne ranije ili kasnije popuste, promotivne akcije ili last-minute ponude.

Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovana je samo uplata akontacije U slučaju promene na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga, Organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaz putovanja.

Prilikom potpisivanja ugovora korisnik aranžmana se opredeljuje za jedan od sledećih načina plaćanja:

1. UPLATA U CELOSTI PRILIKOM SKLAPANJA UGOVORA

2. UPLATA U CELOSTI PRE PUTOVANJA
  • o Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak minimum 15 dana pre puta.
3. UPLATA NA RATE ČEKOVIMA
  • Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak u jednakim mesečnim ratama.
  • Na rate može da ide samo deo aranžmana koji se odnosi na smeštaj.
  • Prevoz i ostale usluge se plaćaju najkasnije 15 dana pre početka aranžmana.
  • Rate dospevaju svakog 15. u mesecu, a poslednja rata dospeva 15.12. tekuće godine.
  • Za rate koje dospevaju posle iskorišćenog aranžmana, minimum 10 dana pre puta se deponuju čekovi građana.
4. KREDITIMA POSLOVNIH BANAKA
  • Ceo iznos aranžmana se može izmiriti kreditima poslovnih banaka po važećim propisima. U tom slučaju Forza Global će, prilikom prijavljivanja, izdati profakturu na ukupan iznos koju će putnik predati poslovnoj banci radi odobravanja kredita.
5. PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA

NAPOMENA U VEZI SMEŠTAJA:

  • Rezervacije hotela se rade na UPIT, nakon uplate. Ukoliko se slučajno ne potvrdi rezervacija za traženi hotel u traženom terminu, nudi se drugi hotel ili drugi termin ili refundira novac.
  • Smeštajni objekti iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan u skladu sa zakonom zemlje u koju se putuje.
  • Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, Organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.
  • U smeštajnim objektima treća, četvrta osoba..., kao i deca, koriste pomoćni ležaj koji može biti manjih dimenzija u odnosu na standardni ležaj – sofa, fotelja ili krevet metalne ili drvene konstrukcije na rasklapanje, a što može uticati na komfor putnika.
  • Usled nedovoljnog broja gostiju hoteli zadražavaju pravo da promene način serviranja obroka (umesto švedskog stola – set meni, posluženje za stolom, izbor između 2 glavna jela).
  • Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
  • Posebni zahtevi gostiju (spratnost, pogled na more ili bazen, struktura ležajeva itd.), ukoliko već ne postoje kao doplatne kategorije, prosleđuju se hotelu kao molba uz rezervaciju. Prilikom potvrde rezervacije, hotel ne potvrđuje istovremeno i molbu, već na dan dolaska gostiju, ukoliko postoji raspoloživost za traženo, izlazi u susret.
  • U slučaju prebukiranosti, Organizator putovanja ima pravo da premesti putnike u hotel iste ili više kategorizacije.
  • Ukoliko putnici žele ranije da napuste smeštajni objekat u odnosu na rezervisan period, hotel ne refundira novac za neiskorišćene dane.
  • Ukoliko putnici kasne prvog dana boravka u hotelu, u obavezi su da obaveste Organizatora putovanja, u suprotnom hotelijer ima pravo da proglasi rezervaciju non-show i naplati penale u celokupnom iznosu – 100%
  • Sve navedene usluge ili sadržaji hotela samo označavaju da ih hotel poseduje ali ne i da su besplatni, osim ako nije navedeno da je besplatno (klima, sef, fitnes, masaža, sauna, sportski tereni…). Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata.
  • Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (peščano, šljunkovito, stenovito itd.).
  • Hotel u svakom trenutku može uvesti doplatu za set na plaži-suncobrane i ležaljke ili ukinuti istu bez prethodne najave.
  • Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za šta Organizator putovanja ne snosi odgovornost, niti su razlog za povrat novca i ostaviranje popusta.
  • Jačina signala wi-fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja kosrisnika na mreži. U određenim delovima dana kao i delovima hotela internet može biti sporiji. Organizator putovanja ne može da utiče niti je odgovaran za kvalitet wi-fi konekcije.
  • Rad klima uređaja zavisi od sezone kao i od poslovne politike. Hotel u svakom trenutku može uvesti doplatu ili ukinuti istu bez prethodne najave.
  • Osnov All Inclusive – sve uključeno usluge čine doručak, ručak i večera koji se služe po principu švedskog stola – samoposluživanje, izbor više jela + određena domaća alkoholna i bezalkoholna pića. U zavisnosti od hotela do hotela postoje i dodatne usluge ili sadržaji koji su uključeni u All Inclusive – užina, suncobrani i ležaljke na plaži itd. All Inclusive koncept je podložan promeni i tokom sezone može doći do izmene bez prethodne najave.
  • Suncobrani i ležaljke na plaži se nalaze u ograničenom broju.
  • Na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (standard sobe, superior sobe, deluxe sobe, studija, apartmana, porodične sobe...).
  • Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš kada ili kada i sl...), najbolje posetiti zvaničan sajt hotela.
  • Dress code/pravila oblačenja - većina hotela, a naročito hoteli viših kategorija 4* i 5* imaju obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, tj gosti hotela se moraju obući primereno i formalnije.
  • Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta.
  • Apartmani i hoteli nižih kategorija u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili korišćenje tople vode samo u odredjenim delovima dana.
  • Kod ostvarivanje popusta za decu, merodavan je datum rođenja i starost deteta na dan ulaska u smeštajni objekat. Za slučajeve pogrešno prijavljenog datuma rođenja ili broj osoba, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku koje je dužan da reguliše na licu mesta.
  • Putnici su dužni da se brižljivo staraju o svom novcu, dokumentima, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, nestanak ili krađu tokom trajanja putovanja.
  • Svaka izmena potvrđene rezervacije se smatra otkazom iste (ime, datum, tip sobe, broj osoba itd.) i u tom slučaju se primenjuje skala u slučaju otkaza putovanja u skladu sa Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja.

VAŽNE INFORMACIJE:

  • Prema Zakonu o Turizmu, Organizator je osiguran za troškove nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska, u zemlji i inostranstvu usled insolventnosti Organizatora, polisa osiguranja IN-0000078, od 01.10.2024. godine osiguravajuće komapnije GLOBOS OSIGURANJE. Period osiguranja aneksa polise IN-0000078 je od 17.03.2025 – 01.10.2025. godine. Turistička agencija Forza Global d.o.o. poseduje Licencu kategorije A, OTP 46/2024. od 06.11.2024. godine.
  • Uslovi korišćenja putovanja navedeni su u Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja - turističke agencije Forza Global, licenca br. OTP 46/2024 od 17.3.2025. godine. i u skladu su sa Zakonom o Turizmu Republike Srbije;
  • Mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Organizator putovanja - Forza Global turistička agencija, smatra da se putnik upoznao sa Opštim uslovima putovanja potpisivanjem prijave (ugovor) za putovanje i uplatom akontacije.
  • Grčka je članica Šengenskog sporazuma, što znači da nosiocima biometrijskih pasoša R. Srbije nije potrebna viza za boravak do 90 dana, u periodu od 6 meseci. Pasoš treba da važi najmanje 3 meseca od datuma planiranog napuštanja Grčke. Bezvizni režim se ne odnosi na nosioce putnih isprava R. Srbije, koje je izdala Koordinaciona uprava. Putnici koji ne putuju sa pasošem Rep. Srbije obavezni su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju. Za prelazak državne granice maloletno lice, državljanin Republike Srbije, kada putuje samo ili u pratnji drugog lica koje mu nije roditelj ili zakonski zastupnik, mora posedovati overenu saglasnost oba roditelja, ako zajednički vrše roditeljsko pravo, ili zakonskog zastupnika.
  • Putnici su u obavezi da se informišu kod nadležnih organa za važeće putne isprave za sebe kao i za svoju decu.
Šta ako mi se ne dopadne soba ?

Raspored soba određuje recepcija hotela na dan dolaska putnika shodno raspoloživim kapacitetima. Pojedini hoteli mogu se sastojati iz 2 ili više zgrada. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu sa određenim karakteristikama (spratnost, položaj, pogled more), prihvatiće bilo koju službeno registrovanu sobu opisanu u katalogu ili cenovniku bez obzira da li se ta soba nalazi u glavnoj zgradi ili pored. Recepcija će promeniti sobu klijentu ukoliko za to postoji mogućnost.

Da li je potrebno međunarodno zdravstveno osiguranje ?

Preporuka je da se pribavi međunarodno zdravstveno osiguranje.
U Vašem je interesu da obezbedite pre putovanja međunarodno zdravstveno osiguranje za
slučaj bolesti ili nezgode tokom boravka u inostranstvu. Osiguranje može biti:individualno, grupno ili
porodično. Ugovor o porodičnom zdravstvenom osiguranju zaključuje se na određeno vreme.
U našoj Poslovnici možete obezbediti polisu Dunav osiguranja.

Šta ako odustanem od putovanja ?

Vi imate pravo da odustanete od putovanja u svakom trenutku. Međutim, prilikom odustajanja nastaju određeni troškovi, koji zavise od toga koliko dana ima do početka putovanja i o kojim uslugama je reč. Ukoliko je u pitanju zamena putnika, uplaćeni novac za osobu koja je odustala može da se iskoristi za osobu koja je zamenjuje.

Da li imam neki popust ako uplatim sve unapred / odjednom?

U našoj ponudi imamo veliki broj aranžmana za koje imate dodatan popust za uplatu do određenog datuma. Takođe postoje i aranžmani sa unapred uračunatim popustom za uplatu do određenog datuma.

Sva česta pitanja

Poklon vaučeri

Poklonite nekome vaučer za putovanje

Vaučer za putovanje je savršen poklon za poslovne partnere, godišnjicu ili rođendan...

Više info