Hotel Milmari Resort Kopaonik 3*Srbija Planine

CENOVNIK ZA 2024/2025 GODINU

PERIOD: VRSTA JEDINICE 2 OSOBE 3 OSOBE 4 OSOBE 5 OSOBA
27.12. - 01.01. SOBA 132 154 176 /
SUPERIOR SOBA ILI APARTMAN 154 176 198 220
SUPERIOR APARTMAN 187 209 231 253
02.01. - 06.01. SOBA 154 193 231 /
SUPERIOR SOBA ILI APARTMAN 176 215 253 292
SUPERIOR APARTMAN 209 248 286 325
07.01. - 13.02. SOBA 99 121 143 /
SUPERIOR SOBA ILI APARTMAN 121 143 165 187
SUPERIOR APARTMAN 154 176 198 220

14.02. - 23.02. 

SOBA 132 154 176 /
SUPERIOR SOBA ILI APARTMAN 154 176 198 220
SUPERIOR APARTMAN 187 209 231 253
24.02. - 09.03. SOBA 99 121 143 /
SUPERIOR SOBA ILI APARTMAN 121 143 165 187
SUPERIOR APARTMAN 154 176 198 220


*Cene su izražene u evrima po broju osoba za noć.
Za period 02.01. - 06.01. odnose se na uslugu polupansiona.


PROGRAM PUTOVANJA

1 dan: Dolazak u hotel, ulazak u sobe/apartmane posle 12.00h. Smeštaj, usluga prema rezervaciji. Noćenje.
2 – poslednji dan: Boravak na bazi izabrane usluge. Noćenja
Poslednji dan: Usluga prema rezervaciji. Napuštanje soba/apartmana do 10.00h. Kraj programa.

Žičare u blizini:
  • Sunčana Dolina Ski Lift – 3,3 km
  • Malo jezero ski lift – 4,3 km
  • Krst ski lift – 4,4 km
U cenu je uključeno
  • smeštaj u hotelu na bazi izabrane usluge,
  • korišćenje wellness & spa centra,
  • korišćenje dečije igraonice (obavezan roditeljski nadzor),
  • ski depo u centru skijališta,
  • krevetac na zahtev,
  • Wi-Fi pokrivenost u celom kompleksu
  • troškovi organizacije putovanja.
U cenu nije uključeno
  • organizovani prevoz,
  • boravišna taksa za odrasle 120 RSD po osobi/noć, deca od 7 do 15 godina plaćaju 60 RSD po detetu/noć, a deca do 7 godina ne plaćaju taksu.
  • osiguranje se naplaćuje 20 dinara po osobi dnevno.
  • fakultativni izleti,
  • individualni troškovi.
DOPLATE i POPUSTI
  • Doplata za transfer linijama SKI BUSa do centra skijališta i nazad,
  • Doplata za garažno mesto (10€/dan),
  • Cena smeštaja (bez obroka) za boravak ispod 3 noći se uvećava za 30%,
  • Cena za boravak od 7 i više noći se umanjuje za 5% od cene smeštaja (bez obroka),
  • Cena za boravak jedne osobe u dvokrevetnoj sobi se umanjuje za 35 € u odnosu na cenu za dve osobe u istom tipu smeštajne jedinice.
  • Deca mlađa od 5 godina u pratnji dve odrasle osobe, koja dele ležaj sa njima imaju besplatan boravak.
NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje se može izvršiti gotovinom, platnim karticama, čekovima građana, ili uplatom na tekući račun organizatora putovanja. Plaćanje smeštaja, prevoza ili paket aranžmana kada je cena izražena u stranoj valuti se vrši po srednjem kursu NBS na dan uplate.

Cena koja je naznačena u katalogu, web stranici organizatora i ugovoru o putovanju je formirana na osnovu poslovne politike agencije i ne može da bude predmet prigovora – reklamacije, bez obzira na eventualne ranije ili kasnije popuste, promotivne akcije ili last-minute ponude.

Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovana je samo uplata akontacije U slučaju promene na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga, Organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaz putovanja.

Prilikom potpisivanja ugovora korisnik aranžmana se opredeljuje za jedan od sledećih načina plaćanja:

1. UPLATA U CELOSTI PRILIKOM SKLAPANJA UGOVORA

2. UPLATA U CELOSTI PRE PUTOVANJA
  • o Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak minimum 15 dana pre puta.
3. UPLATA NA RATE ČEKOVIMA
  • Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak u jednakim mesečnim ratama.
  • Na rate može da ide samo deo aranžmana koji se odnosi na smeštaj.
  • Prevoz i ostale usluge se plaćaju najkasnije 15 dana pre početka aranžmana.
  • Rate dospevaju svakog 15. u mesecu, a poslednja rata dospeva 15.12. tekuće godine.
  • Za rate koje dospevaju posle iskorišćenog aranžmana, minimum 10 dana pre puta se deponuju čekovi građana.
4. KREDITIMA POSLOVNIH BANAKA
  • Ceo iznos aranžmana se može izmiriti kreditima poslovnih banaka po važećim propisima. U tom slučaju Forza Global će, prilikom prijavljivanja, izdati profakturu na ukupan iznos koju će putnik predati poslovnoj banci radi odobravanja kredita.
5. PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA
NAPOMENA

1. NAPOMENA ZA SOPSTVENI PREVOZ

  • Predstavnik agencije, na dan dolaska putnika sopstvenim prevozom ne dočekuje putnike radi smeštanja u ugovorene vile i hotele.
  • Putnici se smeštaju sami, na osnovu uputstva za sopstveni prevoz (osim u slučaju nemogućnosti da pronađu ugovorenu vilu ili hotel, kada treba da kontaktiraju predstavnika telefonom).
  • Predstavnik agencije, na dan smene iz tehničkih razloga nije u mogućnosti da smešta navedene putnike: doček nove i ispraćaj stare grupe ili se predstavnik ne nalazi u blizini
  • Za ulazak u Grčku automobilom nije potreban zeleni karton, kao ni za prolazak kroz Bugarsku, ali je potreban za prolazak kroz Severnu Makedoniju
2. DODATNE NAPOMENE

  • Molimo vas da opise i fotografije objekata pogledate na našem sajtu.
  • Smeštajni objekti koji u katalogu/veb stranici nemaju osznaku kategorije, izvorno su preuzeti od vlasnika istih, te kako takvi predstavljaju doicilno važeću kategoriju, prema važećim propisimia zemlje u kojoj se objekat nalazi.
  • U pojedinim slučajevima moguća su odstupanja mera ležaja od našeg standarda. Grčki standard za normalni ležaj je 185cm sa 75-80cm, a francuski ležaj (dve osobe) je 185-190cm sa 115-155cm.
  • Agencija ne može garantovati brzinu Interneta i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili nestanka Interneta usled tehničkih problema operatera.
  • Polisa zdravstvenog osiguranja je neophodna u zavisnosti od propisa zemlje krajnje destinacije. Agencija Forza Global preporučuje putnicima da pre polaska na putovanje pribave polisu međunarodnog putnog zdravstvenog osiguranja.
  • Ulazak u sobe/apartmane pri dolasku je posle 14:00h
  • Napuštanje soba/apartmana poslednje dana do 9:00h
3. VAŽNE NAPOMENE
  • Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu (pasoš). Prilikom prijave na prodajnom mestu dostaviti broj pasoša. Agencija ne snosi odgovornost za neispravnu putnu ispravu putnika, nedobijanje vize za kategoriju putnika kojima je viza potrebna, kao i u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju zemlje odredišta i smatraće se da je putnik odustao od aranžmana i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja.
  • Savetujemo putnike da se brižljivo staraju o svom novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja se snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, nestanak ili krađu tokom trajanja putovanja.
  • Maloletna lica, ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati saglasnost oba roditelja na punoletno lice sa kojim putuju.
  • Prema Zakonu o Turizmu, Organizator je osiguran za troškove nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska, u zemlji i inostranstvu usled insolventnosti Organizatora, polisa osiguranja IN-0000078, od 01.10.2024. godine osiguravajuće komapnije GLOBOS OSIGURANJE. Turistička agencija Forza Global d.o.o. poseduje Licencu kategorije A, OTP 46/2024. od 06.11.2024. godine.
4. USLOVI KORIŠĆENJA PUTOVANJA
  • Uslovi korišćenja putovanja navedeni su u Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja - turističke agencije Forza Global, licenca br. OTP 46/2024 od 06.11.2024. godine. i u skladu su sa Zakonom o Turizmu Republike Srbije;
  • Mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Organizator putovanja - Forza Global turistička agencija, smatra da se putnik upoznao sa Opštim uslovima putovanja potpisivanjem prijave (ugovor) za putovanje i uplatom akontacije.
Šta ako mi se ne dopadne soba ?

Raspored soba određuje recepcija hotela na dan dolaska putnika shodno raspoloživim kapacitetima. Pojedini hoteli mogu se sastojati iz 2 ili više zgrada. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu sa određenim karakteristikama (spratnost, položaj, pogled more), prihvatiće bilo koju službeno registrovanu sobu opisanu u katalogu ili cenovniku bez obzira da li se ta soba nalazi u glavnoj zgradi ili pored. Recepcija će promeniti sobu klijentu ukoliko za to postoji mogućnost.

Da li je potrebno međunarodno zdravstveno osiguranje ?

Preporuka je da se pribavi međunarodno zdravstveno osiguranje.
U Vašem je interesu da obezbedite pre putovanja međunarodno zdravstveno osiguranje za
slučaj bolesti ili nezgode tokom boravka u inostranstvu. Osiguranje može biti:individualno, grupno ili
porodično. Ugovor o porodičnom zdravstvenom osiguranju zaključuje se na određeno vreme.
U našoj Poslovnici možete obezbediti polisu Dunav osiguranja.

Šta ako odustanem od putovanja ?

Vi imate pravo da odustanete od putovanja u svakom trenutku. Međutim, prilikom odustajanja nastaju određeni troškovi, koji zavise od toga koliko dana ima do početka putovanja i o kojim uslugama je reč. Ukoliko je u pitanju zamena putnika, uplaćeni novac za osobu koja je odustala može da se iskoristi za osobu koja je zamenjuje.

Da li imam neki popust ako uplatim sve unapred / odjednom?

U našoj ponudi imamo veliki broj aranžmana za koje imate dodatan popust za uplatu do određenog datuma. Takođe postoje i aranžmani sa unapred uračunatim popustom za uplatu do određenog datuma.

Sva česta pitanja

Poklon vaučeri

Poklonite nekome vaučer za putovanje

Vaučer za putovanje je savršen poklon za poslovne partnere, godišnjicu ili rođendan...

Više info