CENE ZA PRAZNIK MIMOZE 2026.
| TALIA 4* |
16.02-26.02. 01.03-14.03. |
13.02-15.02. 27.02. i 28.02. |
| Standard soba bez balkona 4* |
51 |
73 |
| Superior soba bez balkona 4* |
55 |
77 |
| Superior soba sa balkonom 4* |
58 |
80 |
| Superior Apartman sa balkonom 4* |
63 |
84 |
Cene su izražene u eurima po osobi po noći na bazi polupansiona. Minimum 3 noćenja.
Cene uključuju
- Noćenje u izabranom smeštaju
- Usluga na bazi polupansiona
- Korišćenje Wellness & Spa centra (sauna, tursko kupatilo, đakuzi, bazen i ležaljke na bazenu, dečiji bazen, teretana)
- Besplatan parking (nije moguće rezervisati unapred, dostupnost prema raspoloživosti parking mesta na dan dolaska u hotel)
Cene ne uključuju
- Boravišnu taksu
- Putno osiguranje
- Putne troškove do smeštaja
- Fakultativne troškove
Popusti / Napomene
- Deca 0-1,99 godine odsedaju GRATIS
- Deca 2-11,99 godina - popust od 50% ako su sa dve odrasle osobe na regularnom ležaju.
- Ukoliko u trokrevetnoj sobi borave 2 odrasle osobe i jedno dete mlađe od 7 godina, onda dete ima 70% popusta na zasebnom ležaju (koeficijent obračuna je 2.3).
- Ukoliko su u četvorokrevetnoj sobi 2 odrasle osobe i 2 deteta (od 2 do 12 godina), koeficijent obračuna je 2.8.
- Apartmani 1/4 mogu biti prodati za minimum 3 odrasle osobe ili 2 odrasle osobe i 2 deteta, koeficijent obračuna je 2.8
- Za III krevet i IV krevet u sobi/apartmanu popust je 30% za odraslu osobu.
Doplate/Napomene
- Boravišna taksa i osiguranje nisu uključeni u cenu i dodatno se naplaćuju na šalteru hotela.
- Za jednokrevetnu sobu doplata je 70% za cenu drugog ležaja.
- Pogled na more se doplaćuje 7.00 € po osobi dnevno.
- Doplata za dečiji krevetac je 8.00 € dnevno.
NAČINI PLAĆANJA
Plaćanje se može izvršiti gotovinom, platnim karticama, čekovima građana, administrativnom zabranom ili uplatom na tekući račun organizatora putovanja. Plaćanje smeštaja, prevoza ili paket aranžmana kada je cena izražena u stranoj valuti se vrši po srednjem kursu NBS na dan uplate.
Cena koja je naznačena u katalogu, web stranici organizatora i ugovoru o putovanju je formirana na osnovu poslovne politike agencije i ne može da bude predmet prigovora – reklamacije, bez obzira na eventualne ranije ili kasnije popuste, promotivne akcije ili last-minute ponude.
Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovana je samo uplata akontacije U slučaju promene na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga, Organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaz putovanja.
Prilikom potpisivanja ugovora korisnik aranžmana se opredeljuje za jedan od sledećih načina plaćanja:
1. UPLATA U CELOSTI PRILIKOM SKLAPANJA UGOVORA
2. UPLATA U CELOSTI PRE PUTOVANJA
- Akontacija 40% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju u roku od 48h, a ostatak minimum 20 dana pre puta.
3. UPLATA NA RATE ČEKOVIMA
- Akontacija 40% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju u u roku od 48h, a ostatak u jednakim mesečnim ratama.
- Na rate može da ide samo deo aranžmana koji se odnosi na smeštaj.
- Prevoz i ostale usluge se plaćaju najkasnije 15 dana pre početka aranžmana.
- Rate dospevaju svakog 15. u mesecu, a poslednja rata dospeva 15.12. tekuće godine.
- Za rate koje dospevaju posle iskorišćenog aranžmana, minimum 10 dana pre puta se deponuju čekovi građana.
4. KREDITIMA POSLOVNIH BANAKA
- Ceo iznos aranžmana se može izmiriti kreditima poslovnih banaka po važećim propisima. U tom slučaju Forza travel će, prilikom prijavljivanja, izdati profakturu na ukupan iznos koju će putnik predati poslovnoj banci radi odobravanja kredita.
5. PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA
NAPOMENA ZA SOPSTVENI PREVOZ
- Putnici se smeštaju sami, na osnovu uputstava za sopstveni prevoz koje možete dobiti u agenciji.
DODATNE NAPOMENE
- Molimo vas da opise i fotografije objekata pogledate na našem sajtu.
- Smeštajni objekti koji u katalogu/vebsajtu nemaju oznaku kategorije, izvorno su preuzeti od vlasnika istih, te kao takvi predstavljaju domicilno važeću kategoriju, prema važećim propisima zemlje u kojoj se objekat nalazi.
- Organizator putovanja ne može uticati na jačinu wi-fi signala u hotelima/vilama
- Polisa zdravstvenog osiguranja je neophodna u zavisnosti od propisa zemlje krajnje destinacije. Agencija Forza travel preporučuje putnicima da pre polaska na ovo putovanje pribave polisu međunarodnog putnog zdravstvenog osiguranja.
- Ulazak u sobe/apartmane pri dolasku je posle 14:00h,
- Napuštanje soba/apartmana je poslednjeg dana do 11:00h.
VAŽNE NAPOMENE
- Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu (pasoš). Prilikom prijave na prodajnom mestu dostaviti broj pasoša. Agencija ne snosi odgovornost za neispravnu putnu ispravu učesnika u putovanju, nedobijanje vize za kategoriju putnika kojima je viza potrebna, kao i u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju zemlje odredišta i smatraće se da je putnik odustao od aranžmana i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja.
- Savetujemo putnike da se brižljivo staraju o svom novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, nestanak ili krađu tokom trajanja putovanja.
- Maloletna lica, ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati saglasnost oba roditelja na punoletno lice sa kojim putuju.
- Prema Zakonu o turizmu, Organizator je osiguran za troškove nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska, u zemlji i inostranstvu usled insolventnosti Organizatora, polisa osiguranja IN-0000111, od 01.10.2025. god. osiguravajuće kompanije Globos Osiguranje. Turistička agencija Forza travel d.o.o. poseduje Licencu kategorije A, OTP 46/2024.
Uslovi korišćenja putovanja navedeni su u Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja – turističke agencije Forza travel, licenca br. OTP 46/2024 i usklađeni su sa Zakonom o turizmu Republike Srbije; mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Organizator putovanja – Forza travel turistička agencija, smatra da se putnik upoznao sa Opštim uslovima putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.
Šta ako mi se ne dopadne soba ?
Raspored soba određuje recepcija hotela na dan dolaska putnika shodno raspoloživim kapacitetima. Pojedini hoteli mogu se sastojati iz 2 ili više zgrada. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu sa određenim karakteristikama (spratnost, položaj, pogled more), prihvatiće bilo koju službeno registrovanu sobu opisanu u katalogu ili cenovniku bez obzira da li se ta soba nalazi u glavnoj zgradi ili pored. Recepcija će promeniti sobu klijentu ukoliko za to postoji mogućnost.
Da li je potrebno međunarodno zdravstveno osiguranje ?
Preporuka je da se pribavi međunarodno zdravstveno osiguranje.
U Vašem je interesu da obezbedite pre putovanja međunarodno zdravstveno osiguranje za
slučaj bolesti ili nezgode tokom boravka u inostranstvu. Osiguranje može biti:individualno, grupno ili
porodično. Ugovor o porodičnom zdravstvenom osiguranju zaključuje se na određeno vreme.
U našoj Poslovnici možete obezbediti polisu Dunav osiguranja.
Šta ako odustanem od putovanja ?
Vi imate pravo da odustanete od putovanja u svakom trenutku. Međutim, prilikom odustajanja nastaju određeni troškovi, koji zavise od toga koliko dana ima do početka putovanja i o kojim uslugama je reč. Ukoliko je u pitanju zamena putnika, uplaćeni novac za osobu koja je odustala može da se iskoristi za osobu koja je zamenjuje.
Sva česta pitanja
Specifikacija u pripremi...