CENOVNIK ZA 2025. GODINU JE U PRIPREMI
PROGRAM PUTOVANJA
- 1 dan: Dolazak u hotel, ulazak u sobe/apartmane posle 14.00h. Smeštaj, usluga prema rezervaciji. Noćenje.
- 2 – poslednji dan: Boravak na bazi izabrane usluge. Noćenja.
- Poslednji dan: Usluga prema rezervaciji. Napuštanje soba/apartmana do 9.00h. Kraj programa.
U cenu je uključeno:
- Korišćenje SPA & Wellness centra (sauna, tursko kupatilo, đakuzi, bazen i ležaljke na bezenu, teretana),
- Smeštaj na bazi odabrane usluge,
- Troškovi organizacije putovanja.
U cenu nije uključeno:
- Masaže,
- Korišćenje ležaljki i suncobrana na plaži (Gosti hotela 4* imaju popust na cene setova ležaljki i dodatno doplaćuju 10.00€ dnevno set od 2 ležaljke i suncobrana tokom cele letnje sezone),
- Organizovani prevoz,
- Individualni troškovi putnika,
- Fakultativni izleti,
- Boravišna taksa.
Popusti:
- Za III krevet i IV krevet u sobi/apartmanu (3* i 4*) popust je 30% za odraslu osobu.
- Deca od 0 do 2 godine imaju besplatno korišćenje usluga.
- Deca od 2 do 12 godina dobijaju popust od 50% ako su sa dve odrasle osobe na regularnom ležaju.
- Ako u sobi boravi 1 odrasla osoba sa 1 detetom, dete dobija popust od 20%.
- Ako u sobi boravi 1 odrasla osoba i 2-je dece od 2 do 12 godina, oba deteta dobijaju popust od po 30%.
- Ukoliko je u trokrevetnoj sobi (3* i 4*) četvrta osoba dete, onda dete ima gratis uslugu.
- Ukoliko u trokrevetnoj sobi (3* i 4*) borave 2 odrasle osobe i jedno dete mlađe od 7 godina, onda dete ima 70% popusta na zasebnom ležaju (koeficijent obračuna je 2.3).
- Ukoliko su u četvorokrevetnoj sobi (3* i 4*) 2 odrasle osobe i 2-je dece (2-12 god.), koeficijent obračuna je 2.8.
Doplate:
- Apartmani 1/4 (3* i 4*) mogu biti prodati za minimum 3 odrasle osobe ili 2 odrasle osobe i 2-je dece.
- Ukoliko je u četvorokrevetnoj sobi/apartmanu 1/4 (3* i 4*) peta osoba dete, onda dete ima gratis uslugu.
- Za jednokrevetnu sobu doplata je 70% za cenu drugog ležaja.
- Pogled na more se doplaćuje 7.00€ po osobi dnevno.
- Doplata za dečiji krevetac je 7.00€.
- Parking se naplaćuje 7.00€ dnevno napolju u krugu hotela, u garaži 10.00€ dnevno. PARKING SE NE REZERVIŠE UNAPRED, VEĆ NA DAN DOLASKA U HOTEL PREMA RASPOLOŽIVOSTI PARKING MESTA.
- Boravišna taksa i osiguranje nisu uključeni u cenu i plaćaju se u agenciji.
NOVITET ZA SEZONU 2024 - HOTEL TALIA ĆE IMATI PLAŽU SA PLAŽNIM MOBILIJAROM.U sklopu
ALL INCLUSIVE usluge, pored doručka, ručka i večere, gostima će biti na raspolaganju i snack (užina).
Gosti, takođe, mogu tokom celog dana besplatno konzumirati piće na šankovima hotela u neograničenim količinama
(Lounge bar, Pool bar i Lobby bar). Internet je besplatan kroz ceo hotel. Udaljenost hotela od mora je 40m.
DOPLATA ZA ALL INCLUSIVE USLUGE ZA GOSTE 3*ALL INCLUSIVE usluga uključuje: ručak, snack (užina), besplatnu konzumaciju pića na šankovima hotela u neograničenim količinama
(Lounge bar, Pool bar i Lobby bar), korišćenje
SPA & Wellness centra (sauna, tursko kupatilo, đakuzi, bazen i ležaljke na bazenu, teretana; masaža se dodatno doplaćuje). Korišćenje ležaljki i suncobrana na plaži se dodatno doplaćuje, sa obračunatim popustom
10.00€ dnevno za set od 2 ležaljke i suncobrana tokom cele letnje sezone 2024. Parking - ekstra doplata.
Za period 03.06. - 16.06. i 09.09. - 30.09.
- 10.00€ dnevno po osobi za odrasle osobe na agencijske cene date u tabeli, 5.00€ dnevno po osobi za decu od 2 do 12 godina
Za period 17.06. - 30.06. i 01.07. - 14.07. i 26.08. - 08.09.
- 12.00€ dnevno po osobi za odrasle osobe na agencijske cene date u tabeli, 6.00€ dnevno po osobi za decu od 2 do 12 godina.
Za period 15.07. - 25.08.
- 14.00€ dnevno po osobi za odrasle osobe na agencijske cene date u tabeli, 7.00€ dnevno po osobi za decu od 2 do 12 godina.
NAPOMENA
- Superior sobe bez terase (20-22 m2) mogu biti: dvokrevetne, trokrevetne i četvorokrevetne.
- Superior apartmani (30-35 m2) su sa dve prostorije i mogu četvorokrevetni i petokrevetni - francuski i 2/3 singl ležaja.
- Standard sobe sa terasom 4*(20-22 m2) su dvokrevetne i trokrevetne. Ovaj tip sobe se nalati na četvrtom spratu objekta B.
- Standard sobe sa/bez terase 3*(20-24 m2) su dvokrevetne, trokrevetne i četvorokrevetne.
- Standard apartmani sa terasom 3*(35-45 m2) su sa dve prostoije i mogu biti četvorokrevetni, petokrevetni i šestokrevetni.
- Hotel raspolaže sa SPA i Wellness centrom (sauna, tursko kupatilo, đakuzi, soba za masažu - masaža ekstra doplata i teretana), bazenskim kompleksom (bazen sa odrasle i decu), dečijom igraonicom i igralištem, konference salom od 140 mesta, parkingom -ekstra doplata.
CENOVNIK ĆE VAŽITI DO 01.04.2024. HOTEL ZADRŽAVA PRAVO PROMENE (POVEĆANJA) CENA.
NAČINI PLAĆANJA
Plaćanje se može izvršiti gotovinom, platnim karticama, čekovima građana, ili uplatom na tekući račun organizatora putovanja. Plaćanje smeštaja, prevoza ili paket aranžmana kada je cena izražena u stranoj valuti se vrši po srednjem kursu NBS na dan uplate.
Cena koja je naznačena u katalogu, web stranici organizatora i ugovoru o putovanju je formirana na osnovu poslovne politike agencije i ne može da bude predmet prigovora – reklamacije, bez obzira na eventualne ranije ili kasnije popuste, promotivne akcije ili last-minute ponude.
Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovana je samo uplata akontacije U slučaju promene na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga, Organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaz putovanja.
Prilikom potpisivanja ugovora korisnik aranžmana se opredeljuje za jedan od sledećih načina plaćanja:
1. UPLATA U CELOSTI PRILIKOM SKLAPANJA UGOVORA
2. UPLATA U CELOSTI PRE PUTOVANJA
- o Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak minimum 15 dana pre puta.
3. UPLATA NA RATE ČEKOVIMA
- Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak u jednakim mesečnim ratama.
- Na rate može da ide samo deo aranžmana koji se odnosi na smeštaj.
- Prevoz i ostale usluge se plaćaju najkasnije 15 dana pre početka aranžmana.
- Rate dospevaju svakog 15. u mesecu, a poslednja rata dospeva 15.12. tekuće godine.
- Za rate koje dospevaju posle iskorišćenog aranžmana, minimum 10 dana pre puta se deponuju čekovi građana.
4. KREDITIMA POSLOVNIH BANAKA
- Ceo iznos aranžmana se može izmiriti kreditima poslovnih banaka po važećim propisima. U tom slučaju Forza Global će, prilikom prijavljivanja, izdati profakturu na ukupan iznos koju će putnik predati poslovnoj banci radi odobravanja kredita.
5. PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA
NAPOMENA
1. NAPOMENA ZA SOPSTVENI PREVOZ
- Predstavnik agencije, na dan dolaska putnika sopstvenim prevozom ne dočekuje putnike radi smeštanja u ugovorene vile i hotele.
- Putnici se smeštaju sami, na osnovu uputstva za sopstveni prevoz (osim u slučaju nemogućnosti da pronađu ugovorenu vilu ili hotel, kada treba da kontaktiraju predstavnika telefonom).
- Predstavnik agencije, na dan smene iz tehničkih razloga nije u mogućnosti da smešta navedene putnike: doček nove i ispraćaj stare grupe ili se predstavnik ne nalazi u blizini
- Za ulazak u Grčku automobilom nije potreban zeleni karton, kao ni za prolazak kroz Bugarsku, ali je potreban za prolazak kroz Severnu Makedoniju
2. DODATNE NAPOMENE
- Molimo vas da opise i fotografije objekata pogledate na našem sajtu.
- Smeštajni objekti koji u katalogu/veb stranici nemaju osznaku kategorije, izvorno su preuzeti od vlasnika istih, te kako takvi predstavljaju doicilno važeću kategoriju, prema važećim propisimia zemlje u kojoj se objekat nalazi.
- U pojedinim slučajevima moguća su odstupanja mera ležaja od našeg standarda. Grčki standard za normalni ležaj je 185cm sa 75-80cm, a francuski ležaj (dve osobe) je 185-190cm sa 115-155cm.
- Agencija ne može garantovati brzinu Interneta i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili nestanka Interneta usled tehničkih problema operatera.
- Polisa zdravstvenog osiguranja je neophodna u zavisnosti od propisa zemlje krajnje destinacije. Agencija Forza Global preporučuje putnicima da pre polaska na putovanje pribave polisu međunarodnog putnog zdravstvenog osiguranja.
- Ulazak u sobe/apartmane pri dolasku je posle 14:00h
- Napuštanje soba/apartmana poslednje dana do 9:00h
3. VAŽNE NAPOMENE
- Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu (pasoš). Prilikom prijave na prodajnom mestu dostaviti broj pasoša. Agencija ne snosi odgovornost za neispravnu putnu ispravu putnika, nedobijanje vize za kategoriju putnika kojima je viza potrebna, kao i u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju zemlje odredišta i smatraće se da je putnik odustao od aranžmana i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja.
- Savetujemo putnike da se brižljivo staraju o svom novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja se snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, nestanak ili krađu tokom trajanja putovanja.
- Maloletna lica, ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati saglasnost oba roditelja na punoletno lice sa kojim putuju.
- Prema Zakonu o Turizmu, Organizator je osiguran za troškove nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska, u zemlji i inostranstvu usled insolventnosti Organizatora, polisa osiguranja IN-0000078, od 01.10.2024. godine osiguravajuće komapnije GLOBOS OSIGURANJE. Turistička agencija Forza Global d.o.o. poseduje Licencu kategorije A, OTP 46/2024. od 06.11.2024. godine.
4. USLOVI KORIŠĆENJA PUTOVANJA
- Uslovi korišćenja putovanja navedeni su u Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja - turističke agencije Forza Global, licenca br. OTP 46/2024 od 06.11.2024. godine. i u skladu su sa Zakonom o Turizmu Republike Srbije;
- Mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Organizator putovanja - Forza Global turistička agencija, smatra da se putnik upoznao sa Opštim uslovima putovanja potpisivanjem prijave (ugovor) za putovanje i uplatom akontacije.
Šta ako mi se ne dopadne soba ?
Raspored soba određuje recepcija hotela na dan dolaska putnika shodno raspoloživim kapacitetima. Pojedini hoteli mogu se sastojati iz 2 ili više zgrada. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu sa određenim karakteristikama (spratnost, položaj, pogled more), prihvatiće bilo koju službeno registrovanu sobu opisanu u katalogu ili cenovniku bez obzira da li se ta soba nalazi u glavnoj zgradi ili pored. Recepcija će promeniti sobu klijentu ukoliko za to postoji mogućnost.
Da li je potrebno međunarodno zdravstveno osiguranje ?
Preporuka je da se pribavi međunarodno zdravstveno osiguranje.
U Vašem je interesu da obezbedite pre putovanja međunarodno zdravstveno osiguranje za
slučaj bolesti ili nezgode tokom boravka u inostranstvu. Osiguranje može biti:individualno, grupno ili
porodično. Ugovor o porodičnom zdravstvenom osiguranju zaključuje se na određeno vreme.
U našoj Poslovnici možete obezbediti polisu Dunav osiguranja.
Šta ako odustanem od putovanja ?
Vi imate pravo da odustanete od putovanja u svakom trenutku. Međutim, prilikom odustajanja nastaju određeni troškovi, koji zavise od toga koliko dana ima do početka putovanja i o kojim uslugama je reč. Ukoliko je u pitanju zamena putnika, uplaćeni novac za osobu koja je odustala može da se iskoristi za osobu koja je zamenjuje.
Sva česta pitanja
Komentari
Nema komentara za ovaj proizvod. Morate biti prijavljeni kako bi poslali komentar!
Prijavi se