Lazure Hotel & Marina Hotel 5*, Meljine Crna Gora Letovanje 2024

Crna Gora, Meljine
Cenovnik Historical building

Tip sobe
Min osoba
09.02.-31.03. 
01.04.-30.04.
01.05.-31.05.
01.06.-30.06. 
01.07.-31.08.
01.09.-30.09.
01.10.-31.10.
01.11.-30.12.
Deluxe Soba
1
109
152
171
278
336
278
171
109
2
58
80
90
147
177
147
90
58
Soba sa pogledom na dvorište
2
66
93
110
193
254
193
110
66
3
60
78
90
145
186
145
90
60
Soba sa pogledom na dvorište i pogledom na more
2
74
108
123
239
307
239
123
74
3
66
88
98
176
221
176
98
66
Porodični apartman
2
90
148
150
262
342
262
150
90
4
57
86
88
151
191
151
88
57
Kraljevski apartman
4
79
100
113
168
213
168
113
79

*Cene su izražene u evrima za uslugu noćenja sa doručkom po osobi/noći.

Cenovnik Residential building

Tip sobe
Min osoba
09.02.-31.03. 
01.04.-30.04.
01.05.-31.05. 
01.06.-30.06. 
01.07.-31.08.
01.09.-30.09.
01.10.-31.10.
01.11.-30.12.
Superior soba
1
105
143
152
251
280
251
152
105
2
55
75
80
132
148
132
80
55
Superior soba sa pogledom na more
1
125
152
162
276
328
276
162
125
2
66
80
85
145
173
145
85
66
Studio sa kuhinjom
2
70
85
90
155
188
155
90
70
4
48
58
60
90
106
90
60
48
Superior pogled park/ sa balkonom
1
138
171
181
304
361
304
181
138
2
73
90
95
160
190
160
95
73
Superior pogled more/ sa balkonom
1
147
181
188
323
375
323
188
147
2
78
95
99
170
198
170
99
78
Studio pogled park / sa balkonom
2
80
105
115
190
220
190
115
80
4
53
65
70
108
123
108
70
53
Studio pogled more / sa balkonom
2
85
120
125
200
242
200
125
85
4
55
73
75
120
141
120
75
55
Apartman pogled more / sa balkonom
2
95
130
145
266
345
266
145
95
4
60
78
85
153
195
153
85
60

*Cene su izražene u evrima za uslugu noćenja sa doručkom po osobi/noći.

PROGRAM PUTOVANJA
  • 1 dan: Dolazak u hotel, ulazak u sobe/apartmane posle 14.00h. Smeštaj, usluga prema rezervaciji. Noćenje.
  • 2 – poslednji dan: Boravak na bazi izabrane usluge. Noćenja
  • Poslednji dan: Usluga prema rezervaciji. Napuštanje soba/apartmana do 12.00h. Kraj programa.
U cenu je uključeno
  • Smeštaj u hotelu na bazi odabrane usluge.
  • Neograničeno korišćenje Spa centra, unutrašnjeg bazena, sauna, jakuzi, teretana. Novi spoljašnji bazen od juna 2023
  • Wi-Fi u svim delovima hotela i soba.
  • Besplatno korišćenje ležaljki i peškira za plažu i bazen.
  • Besplatno parking mesto.
U ceni nije uključeno
  • Organizovan prevoz
  • Invidualni troškovi
  • Fakultativni izleti.
Boravišne takse i osiguranje
  • Odrasli: dnevno 1€ + osiguranje 0.50€
  • Deca između 12 i 18 godina: dnevno 0.50€ + osiguranje 0.50€
  • Deca između 2 i 12 godina plaćaju samo osiguranje 0.50€
  • Dodatni krevet je dostupan samo na zahtev za sobe sa pogledom na dvorište i za porodične sobe.
  • Deca do 2 godine ne plaćaju ništa.
Politika otkazivanja
  • Januar, februar, mart, april, novembar, decembar: besplatno otkazivanje do 3 dana pre dolaska i 50% povraćaja novca preko tog dana.
  • Maj i oktobar: besplatno otkazivanje do 5 dana pre dolaska i 50% povraćaja novca preko tog dana.
  • Jun, jul, avgust i septembar: besplatno otkazivanje do 7 dana pre dolaska i 100% povraćaja novca preko tog dana.
NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje se može izvršiti gotovinom, platnim karticama, čekovima građana, administrativnom zabranom ili uplatom na tekući račun organizatora putovanja. Plaćanje smeštaja, prevoza ili paket aranžmana kada je cena izražena u stranoj valuti se vrši po srednjem kursu NBS na dan uplate.

Cena koja je naznačena u katalogu, web stranici organizatora i ugovoru o putovanju je formirana na osnovu poslovne politike agencije i ne može da bude predmet prigovora – reklamacije, bez obzira na eventualne ranije ili kasnije popuste, promotivne akcije ili last-minute ponude.

Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovana je samo uplata akontacije U slučaju promene na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga, Organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaz putovanja.

Prilikom potpisivanja ugovora korisnik aranžmana se opredeljuje za jedan od sledećih načina plaćanja:

1. UPLATA U CELOSTI PRILIKOM SKLAPANJA UGOVORA
  • Za celokupnu uplatu odobravamo popust %
2. UPLATA U CELOSTI PRE PUTOVANJA
  • Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak minimum 15 dana pre puta.
3. UPLATA NA RATE ČEKOVIMA
  • Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak u jednakim mesečnim ratama.
  • Na rate može da ide samo deo aranžmana koji se odnosi na smeštaj.
  • Prevoz i ostale usluge se plaćaju najkasnije 15 dana pre početka aranžmana.
  • Rate dospevaju svakog 15. u mesecu, a poslednja rata dospeva 15.12. tekuće godine.
  • Za rate koje dospevaju posle iskorišćenog aranžmana, minimum 10 dana pre puta se deponuju čekovi građana.
4. KREDITIMA POSLOVNIH BANAKA
  • Ceo iznos aranžmana se može izmiriti kreditima poslovnih banaka po važećim propisima. U tom slučaju Forza travel će, prilikom prijavljivanja, izdati profakturu na ukupan iznos koju će putnik predati poslovnoj banci radi odobravanja kredita.
5. ADMINISTRATIVNA ZABRANA
  • Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora. Za ostatak Poslodavac korisnika usluga u roku od dva radna dana donosi Rešenje o administrativnoj zabrani (formular korisniku izdaje Organizator, a jedan overeni primerak Rešenja korisnik treba da vrati Organizatoru putovanja najkasnije 14 dana pre početka korišćenja aranžmana).
  • Rate dospevaju do 15. u mesecu, a poslednja rata dospeva do 15. 12. tekuće godine. Organizator putovanja zadržava pravo da vrši odabir pravnih lica čija Rešenja o administrativnoj zabrani prihvata.
6. PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA
NAPOMENA ZA SOPSTVENI PREVOZ
  • Putnici se smeštaju sami, na osnovu uputstava za sopstveni prevoz koje možete dobiti u agenciji.
  • Parking je besplatan.
DODATNE NAPOMENE
  • Molimo vas da opise i fotografije objekata pogledate na našem sajtu.
  • Smeštajni objekti koji u katalogu/vebsajtu nemaju oznaku kategorije, izvorno su preuzeti od vlasnika istih, te kao takvi predstavljaju domicilno važeću kategoriju, prema važećim propisima zemlje u kojoj se objekat nalazi.
  • Organizator putovanja ne može uticati na jačinu wi-fi signala u hotelima/vilama
  • Polisa zdravstvenog osiguranja je neophodna u zavisnosti od propisa zemlje krajnje destinacije. Agencija Forza travel preporučuje putnicima da pre polaska na ovo putovanje pribave polisu međunarodnog putnog zdravstvenog osiguranja.
  • Ulazak u sobe/apartmane pri dolasku je posle 14:00h,
  • Napuštanje soba/apartmana je poslednjeg dana do 12:00h.
VAŽNE NAPOMENE
  • Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu (pasoš). Prilikom prijave na prodajnom mestu dostaviti broj pasoša. Agencija ne snosi odgovornost za neispravnu putnu ispravu učesnika u putovanju, nedobijanje vize za kategoriju putnika kojima je viza potrebna, kao i u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju zemlje odredišta i smatraće se da je putnik odustao od aranžmana i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja.
  • Savetujemo putnike da se brižljivo staraju o svom novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, nestanak ili krađu tokom trajanja putovanja.
  • Maloletna lica, ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati saglasnost oba roditelja na punoletno lice sa kojim putuju.
  • Prema Zakonu o turizmu, Organizator je osiguran za troškove nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska, u zemlji i inostranstvu usled insolventnosti Organizatora, polisa osiguranja IM-0008959, od 09.11.2021. god. osiguravajuće kompanije Globos Osiguranje. Turistička agencija Forza travel d.o.o. poseduje Licencu kategorije A, OTP 206/2021. od 29.11.2021.
Uslovi korišćenja putovanja navedeni su u Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja – turističke agencije Forza travel, licenca br. OTP 206/2021 od 29.11.2021. i usklađeni su sa Zakonom o turizmu Republike Srbije; mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Organizator putovanja – Forza travel turistička agencija, smatra da se putnik upoznao sa Opštim uslovima putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.
Šta ako mi se ne dopadne soba ?

Raspored soba određuje recepcija hotela na dan dolaska putnika shodno raspoloživim kapacitetima. Pojedini hoteli mogu se sastojati iz 2 ili više zgrada. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu sa određenim karakteristikama (spratnost, položaj, pogled more), prihvatiće bilo koju službeno registrovanu sobu opisanu u katalogu ili cenovniku bez obzira da li se ta soba nalazi u glavnoj zgradi ili pored. Recepcija će promeniti sobu klijentu ukoliko za to postoji mogućnost.

Da li je potrebno međunarodno zdravstveno osiguranje ?

Preporuka je da se pribavi međunarodno zdravstveno osiguranje.
U Vašem je interesu da obezbedite pre putovanja međunarodno zdravstveno osiguranje za
slučaj bolesti ili nezgode tokom boravka u inostranstvu. Osiguranje može biti:individualno, grupno ili
porodično. Ugovor o porodičnom zdravstvenom osiguranju zaključuje se na određeno vreme.
U našoj Poslovnici možete obezbediti polisu Dunav osiguranja.

Šta ako odustanem od putovanja ?

Vi imate pravo da odustanete od putovanja u svakom trenutku. Međutim, prilikom odustajanja nastaju određeni troškovi, koji zavise od toga koliko dana ima do početka putovanja i o kojim uslugama je reč. Ukoliko je u pitanju zamena putnika, uplaćeni novac za osobu koja je odustala može da se iskoristi za osobu koja je zamenjuje.

Da li imam neki popust ako uplatim sve unapred / odjednom?

U našoj ponudi imamo veliki broj aranžmana za koje imate dodatan popust za uplatu do određenog datuma. Takođe postoje i aranžmani sa unapred uračunatim popustom za uplatu do određenog datuma.

Sva česta pitanja

Poklon vaučer za putovanje

Vaučer za putovanje je savršen poklon za poslovne partnere, godišnjicu ili rođendan...

Saznaj više