CENOVNIK ZA 2024. GODINUU PRIPREMI
*Cene su izražene u evrima po noćenju za izabrani apartman.PROGRAM PUTOVANJA
- 1 dan: Dolazak u hotel, ulazak u sobe/apartmane posle 14.00h. Smeštaj, usluga prema rezervaciji. Noćenje.
- 2 – poslednji dan: Boravak na bazi izabrane usluge. Noćenja
- Poslednji dan: Usluga prema rezervaciji. Napuštanje soba/apartmana do 10.00h. Kraj programa.
Žičare u blizini
- Sunčana Dolina Ski Lift – 1,4 km
- Malo jezero ski lift – 2,3 km
- Krst ski lift – 2,4 km
U cenu je uključeno
- Smeštaj u hotelu na bazi odabrane usluge
- Završno čišćenje, struju, vodu, grejanje, posteljinu, peškire.
- Prevoz do skijališta u određenim terminima za vreme rada žičara.
- Cena najma uključuje korišćenje sadržaja SPA & Wellness centra koji se prostire na preko 450 m2 i sadrži: zatvoreni bazen sa Jacuzzi-em, finsku saunu, infracrvenu saunu, tepidarijum klupe, slanu sobu.
- Tretman tela i masaže se zasebno rezervišu i plaćaju dodatno.
- Krevetac za bebe je besplatan, a isti je potrebno rezervisati unapred.
Cena ne uključuje
- Boravišnu taksu u iznosu od:
- 120 din po osobi/noći za odrasle i
- 60 din po osobi za decu od 7-12 god po noći.
- Organizovani prevoz.
- Fakultativni izleti.
- Invidualni troškovi putnika.
Doplate (nisu obavezne i podložne su promeni)
- Za uslugu na bazi polupansiona (švedski sto):
- odrasli 20 € po osobi,
- deca od 2-12 godina 10 € po danu po detetu.
- Obroci se mogu i pojedinačno uplaćivati:
- 7 € doručak,
- 13 € večera za odrasle osobe po noćenju/osobi, odnosno
- 3.5 € za doručak,
- 6.5 € za večeru za decu po noćenju.
- Deca do 7 godina ne plaćaju boravišnu taksu.
- Osiguranje po osobi 30 din dnevno. Ista cena je i za decu.
- Napomena: Pansionski obroci se služe po principu set meni-ja, ne postoji mogućnost švedskog stola.
Otkaz ugovora od strane putnikaPre početka putovanja: Putnik ima pravo da odustane od putovanja, o čemu je dužan pismeno izvestiti Organizatora na način kako je zaključen Ugovor. Datum pismenog otkaza Ugovora predstavlja osnov za obračun naknade koja pripada Organizatoru, izražene procentualno po skali otkaza u odnosu na ukupnu cenu putovanja, ako Programom nije drugačije određeno i to:
- 5% ako se putovanje otkaže do 45 dana pre početka putovanja,
- 10 % ako se putovanje otkaže od 44 do 30 dana pre početka putovanja,
- 20 % ako se otkaže 29 do 20 dana pre početka putovanja,
- 40 % ako se otkaže 19 do 15 dana pre početka putovanja,
- 80 % ako se otkaže 14 do 10 dana pre početka putovanja,
- 90 % ako se otkaže 9 do 6 dana pre početka putovanja,
- 100 % ako se otkaže 5 do 0 dana pre početka putovanja ili u toku putovanja.
NAČINI PLAĆANJA
Plaćanje se može izvršiti gotovinom, platnim karticama, čekovima građana, ili uplatom na tekući račun organizatora putovanja. Plaćanje smeštaja, prevoza ili paket aranžmana kada je cena izražena u stranoj valuti se vrši po srednjem kursu NBS na dan uplate.
Cena koja je naznačena u katalogu, web stranici organizatora i ugovoru o putovanju je formirana na osnovu poslovne politike agencije i ne može da bude predmet prigovora – reklamacije, bez obzira na eventualne ranije ili kasnije popuste, promotivne akcije ili last-minute ponude.
Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovana je samo uplata akontacije U slučaju promene na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga, Organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaz putovanja.
Prilikom potpisivanja ugovora korisnik aranžmana se opredeljuje za jedan od sledećih načina plaćanja:
1. UPLATA U CELOSTI PRILIKOM SKLAPANJA UGOVORA
2. UPLATA U CELOSTI PRE PUTOVANJA
- o Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak minimum 15 dana pre puta.
3. UPLATA NA RATE ČEKOVIMA
- Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak u jednakim mesečnim ratama.
- Na rate može da ide samo deo aranžmana koji se odnosi na smeštaj.
- Prevoz i ostale usluge se plaćaju najkasnije 15 dana pre početka aranžmana.
- Rate dospevaju svakog 15. u mesecu, a poslednja rata dospeva 15.12. tekuće godine.
- Za rate koje dospevaju posle iskorišćenog aranžmana, minimum 10 dana pre puta se deponuju čekovi građana.
4. KREDITIMA POSLOVNIH BANAKA
- Ceo iznos aranžmana se može izmiriti kreditima poslovnih banaka po važećim propisima. U tom slučaju Forza Global će, prilikom prijavljivanja, izdati profakturu na ukupan iznos koju će putnik predati poslovnoj banci radi odobravanja kredita.
5. PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA
NAPOMENA
1. NAPOMENA ZA SOPSTVENI PREVOZ
- Predstavnik agencije, na dan dolaska putnika sopstvenim prevozom ne dočekuje putnike radi smeštanja u ugovorene vile i hotele.
- Putnici se smeštaju sami, na osnovu uputstva za sopstveni prevoz (osim u slučaju nemogućnosti da pronađu ugovorenu vilu ili hotel, kada treba da kontaktiraju predstavnika telefonom).
- Predstavnik agencije, na dan smene iz tehničkih razloga nije u mogućnosti da smešta navedene putnike: doček nove i ispraćaj stare grupe ili se predstavnik ne nalazi u blizini
- Za ulazak u Grčku automobilom nije potreban zeleni karton, kao ni za prolazak kroz Bugarsku, ali je potreban za prolazak kroz Severnu Makedoniju
2. DODATNE NAPOMENE
- Molimo vas da opise i fotografije objekata pogledate na našem sajtu.
- Smeštajni objekti koji u katalogu/veb stranici nemaju osznaku kategorije, izvorno su preuzeti od vlasnika istih, te kako takvi predstavljaju doicilno važeću kategoriju, prema važećim propisimia zemlje u kojoj se objekat nalazi.
- U pojedinim slučajevima moguća su odstupanja mera ležaja od našeg standarda. Grčki standard za normalni ležaj je 185cm sa 75-80cm, a francuski ležaj (dve osobe) je 185-190cm sa 115-155cm.
- Agencija ne može garantovati brzinu Interneta i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili nestanka Interneta usled tehničkih problema operatera.
- Polisa zdravstvenog osiguranja je neophodna u zavisnosti od propisa zemlje krajnje destinacije. Agencija Forza Global preporučuje putnicima da pre polaska na putovanje pribave polisu međunarodnog putnog zdravstvenog osiguranja.
- Ulazak u sobe/apartmane pri dolasku je posle 14:00h
- Napuštanje soba/apartmana poslednje dana do 9:00h
3. VAŽNE NAPOMENE
- Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu (pasoš). Prilikom prijave na prodajnom mestu dostaviti broj pasoša. Agencija ne snosi odgovornost za neispravnu putnu ispravu putnika, nedobijanje vize za kategoriju putnika kojima je viza potrebna, kao i u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju zemlje odredišta i smatraće se da je putnik odustao od aranžmana i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja.
- Savetujemo putnike da se brižljivo staraju o svom novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja se snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, nestanak ili krađu tokom trajanja putovanja.
- Maloletna lica, ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati saglasnost oba roditelja na punoletno lice sa kojim putuju.
- Prema Zakonu o Turizmu, Organizator je osiguran za troškove nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska, u zemlji i inostranstvu usled insolventnosti Organizatora, polisa osiguranja IN-0000078, od 01.10.2024. godine osiguravajuće komapnije GLOBOS OSIGURANJE. Turistička agencija Forza Global d.o.o. poseduje Licencu kategorije A, OTP 46/2024. od 06.11.2024. godine.
4. USLOVI KORIŠĆENJA PUTOVANJA
- Uslovi korišćenja putovanja navedeni su u Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja - turističke agencije Forza Global, licenca br. OTP 46/2024 od 06.11.2024. godine. i u skladu su sa Zakonom o Turizmu Republike Srbije;
- Mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Organizator putovanja - Forza Global turistička agencija, smatra da se putnik upoznao sa Opštim uslovima putovanja potpisivanjem prijave (ugovor) za putovanje i uplatom akontacije.
Šta ako mi se ne dopadne soba ?
Raspored soba određuje recepcija hotela na dan dolaska putnika shodno raspoloživim kapacitetima. Pojedini hoteli mogu se sastojati iz 2 ili više zgrada. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu sa određenim karakteristikama (spratnost, položaj, pogled more), prihvatiće bilo koju službeno registrovanu sobu opisanu u katalogu ili cenovniku bez obzira da li se ta soba nalazi u glavnoj zgradi ili pored. Recepcija će promeniti sobu klijentu ukoliko za to postoji mogućnost.
Da li je potrebno međunarodno zdravstveno osiguranje ?
Preporuka je da se pribavi međunarodno zdravstveno osiguranje.
U Vašem je interesu da obezbedite pre putovanja međunarodno zdravstveno osiguranje za
slučaj bolesti ili nezgode tokom boravka u inostranstvu. Osiguranje može biti:individualno, grupno ili
porodično. Ugovor o porodičnom zdravstvenom osiguranju zaključuje se na određeno vreme.
U našoj Poslovnici možete obezbediti polisu Dunav osiguranja.
Šta ako odustanem od putovanja ?
Vi imate pravo da odustanete od putovanja u svakom trenutku. Međutim, prilikom odustajanja nastaju određeni troškovi, koji zavise od toga koliko dana ima do početka putovanja i o kojim uslugama je reč. Ukoliko je u pitanju zamena putnika, uplaćeni novac za osobu koja je odustala može da se iskoristi za osobu koja je zamenjuje.
Sva česta pitanja
Komentari
Nema komentara za ovaj proizvod. Morate biti prijavljeni kako bi poslali komentar!
Prijavi se