Hotel Danubia Park Srebrno jezero 3*Srbija Wellness i SPA

Lokacija na mapi

Na obali Srebrnog jezera, jednog od najlepših jezera u Srbiji, na samo 75 minuta vožnje od Beograda nalazi se hotel Danubia Park. U jedinstvenom okruženju poznatom po turizmu, ribolovu i brojnim prirodnim, istorijskim i kulturnim znamenitostima, hotel će vam svojom ponudom pružiti relaksirajući i inspiritivan boravak.
  • Hotel Danubia Park je deo Silver Lake Resort-a, čitavog malog sveta zabave i uživanja. Bez obzira da li dolazite na porodični odmor, romantični vikend ili poslovni skup, idealno je mesto za obnavljanje životne radosti i energije u miru Srebrnog jezera.
  • Sve smeštajne jedinice su klimatizovane i imaju prostor za sedenje i flat-screen TV sa kablovskim kanalima. Opremljene su mini-barom, sefom i radnim stolom. Smeštajne jedinice sadrže sopstveno kupatilo sa kadom ili tušem, besplatnim toaletnim priborom i fenom za kosu.
Fitness & spa
  • Bogatu ponudu garni hotela Danubia Park čini i savremeno opremljeni fitness i spa centar.
  • Kreiran po meri svakog gosta, fitness centar se prostire na oko 300 m2. Smešten u prijatnom ambijentu i sa obiljem dnevnog svetla, u centru svoje mesto mogu da nađu svi kojima su fizička aktivnost i zdrave navike deo životnog stila, kako onima koji se sportom bave rekreativno, tako i profesionalno. Osim što je opremljen svim najsavremenijim spravama za vaš trening, ovaj prostor raspolaže komfornim kabinama za presvlacenje, tusevima i kasetama za odlaganje ličnih stvari.
  • Za potpuni balans tela rezervisana je spa zona – sauna, deo sa tropskom kišom kao i razne vrste masaža.
Aqua Club
  • Ovaj kompleks bazena sa vodenim atrakcijama za decu i odrasle može da primi preko 1.200 posetilaca. Na površini od 2.500 m2 nalazi se 5 bazena različitih dubina od kojih je jedan namenjen najmlađima (od 0 do 3 godine). Nezaboravnu zabavu pružaju i tobogani koji vode direktno u bazen.
  • Aqua Club se nalazi u neposrednoj blizini jezera, šetališta i ugostiteljskih objekata i pruža potpuni komfor posetiocima. Sadrži dva šanka sa bogatom ponudom, svlačionice i toalete uključujući i onaj za potrebe osoba sa invaliditetom.
  • Radno vreme Aqua Club-a je od 10.00h do 19.00h. Za goste hotela ulaz je besplatan.
Restoran Sidro
  • Potpuni utisak o Srebrnom jezeru i Dunavu teško je steći bez gastronomskog doživljaja u restoranu Sidro. Pozicioniran na samoj obali Srebrnog jezera, restoran će vam pružiti udobnu, opuštujaću atmosferu uz bogat i raznovrstan jelovnik sa akcentom na svežu, tek upecanu rečnu ribu. Domaći mesni i sveži riblji specijaliteti kao i slasni deserti samo su deo vrhunske gurmanske ponude restorana.
  • Tokom sezone na terasi restorana Sidro podjednako možete da uživate u ukusnim zalogajima koliko i u zadivljujućem pogledu na jezero. U suton ćete prisustvovati očaravajućem zalasku sunca kao i fenomenu po kome je Srebrno jezero i dobilo ime – milioni iskrica po površini vode daju jezeru nadaleko čuveni srebrni odsjaj.
  • Restoran prima 180 gostiju, poseduje pušačku zonu kao i lobby bar sa kaminom. Tokom letnje sezone gostima je na usluzi i prostrana bašta okružena zelenilom sa 100 mesta.
Tennis club
  • U okviru Tennis Club-a gostima Silver Lake Resort-a na raspolaganju su četiri teniska terena sa šljakom. Tereni su osvetljeni reflektorima što omogućava igranje i u večernjim terminima, a ukoliko niste poneli opremu, postoji mogućnost rentiranja reketa i loptica.
  • Pored terena nalazi se kafe bar, kao i svlačionice sa kupatilima.
Mini golf
  • U kojim god aktivnostima da uživate, Silver Lake Resort nudi za svakog po nešto. Za porodičnu ili zabavu u dvoje, mini golf je idealan vid rekreacije koja će vas opustiti, zabaviti ali i podstaći takmičarski duh. Teren za mini golf sadrži 12 polja za igranje.
Biciklistička / jogging staza
  • Za one željne aktivnog odmora i sportskih aktivnosti na otvorenom, biciklistička i jogging staza duž Dunava pravi je izazov. Okružena zelenilom i dužine 2,7 km, počinje od marine na Srebrnom jezeru i završava se u Velikom Gradištu, a pružiće vam sav užitak pirode, čistog vazduha i osećaja nesputanosti
Igralište za najmlađe
  • Na šetalištu kraj Srebrnog jezera a u blizini restorana Sidro, nalazi se kutak za najmlađe posetioce Resorta. Sa ljuljaškama, klackalicama i toboganima, ovaj uređen i organizovan prostor na otvorenom je pravo mesto za zabavu i druženje mališana.
Hotelske usluge i opremljenost:

Gostima garni hotela Danubia Park na raspolaganju su:
  • Usluge recepcije 24h
  • Soba za osobe sa posebnim potrebama
  • Rampa za prilaz osoba sa posebnim potrebama
  • Usluge spa i fitness centra
  • Korišćenje Aqua Club-a
  • Pordška u organizovanju izleta
  • Baby oprema (krevetac, stolica za hranjenje, sedište za bicikl)
  • Soba za igru
  • Usluge pranja i peglanja veša
Besplatan parking:
  • ispred ulaza hotela: 27 mesta + 1 (za osobe sa posebnim potrebama)
  • prekoputa hotela: 13 mesta

Sadržaj objekta

Zabavne aktivnosti
Spa centar
Sauna
Bazen
Fitnes centar
Restoran
Parking
Wi-Fi
Klima uređaj
Bar
Sportski tereni
Sala za sastanke
Prilagođeno osobama sa invaliditetom
CENOVNIK ZA 2025. GODINU

Tip smeštaja
Cena
Struktura 1/2
12.300
Struktura 1/2 - Single use
9.200
Struktura 1/2 Superior
13.400
Struktura 1/2 Superior - Single use
10.000
Junior apartman
15.900
Porodična soba A
15.450
Porodična soba B
21.500
Apartman V
16.200
Executive apartman
31.350
* Cene su izražene u dinarima i odnose se na:
  -Sobe: po osobi sa noćenjem i doručkom 
  -Apartmani: po stambenoj jedinici  sa noćenjem i doručkom 


PROGRAM PUTOVANJA
  • 1 dan: Dolazak u hotel, ulazak u sobe/apartmane posle 14.00h. Smeštaj, usluga prema rezervaciji. Noćenje.
  • 2 – poslednji dan: Boravak na bazi izabrane usluge. Noćenja
  • Poslednji dan: Usluga prema rezervaciji. Napuštanje soba/apartmana do 11.00h. Kraj programa.
U cenu je uključeno
  • smeštaj u hotelu na bazi odabrane usluge,
  • osiguranje,
  • troškovi organizacije putovanja.
U cenu nije uključeno
  • organizovani prevoz,
  • boravišna taksa u iznosu od 80 RSD po osobi/noć,
  • pomoćni ležaj - doplata od 2.900 RSD/noć
  • fakultativni izleti,
  • individualni troškovi.
NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje se može izvršiti gotovinomm, platnim karticama, čekovima građana, ili uplatom na tekući račun organizatora putovanja. Plaćanje smeštaja, prevoza ili paket aranžmana kada je cena izražena u stranoj valuti se vrši po srednjem kursu NBS na dan uplate.

Cena koja je naznačena u katalogu, web stranici organizatora i ugovoru o putovanju je formirana na osnovu poslovne politike agencije i ne može da bude predmet prigovora – reklamacije, bez obzira na eventualne ranije ili kasnije popuste, promotivne akcije ili last-minute ponude.

Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovana je samo uplata akontacije U slučaju promene na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga, Organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaz putovanja.

Prilikom potpisivanja ugovora korisnik aranžmana se opredeljuje za jedan od sledećih načina plaćanja:

1. UPLATA U CELOSTI PRILIKOM SKLAPANJA UGOVORA

2. UPLATA U CELOSTI PRE PUTOVANJA
  • o Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak minimum 15 dana pre puta.
3. UPLATA NA RATE ČEKOVIMA
  • Akontacija 30% prilikom potpisivanja ugovora o putovanju, a ostatak u jednakim mesečnim ratama.
  • Na rate može da ide samo deo aranžmana koji se odnosi na smeštaj.
  • Prevoz i ostale usluge se plaćaju najkasnije 15 dana pre početka aranžmana.
  • Rate dospevaju svakog 15. u mesecu, a poslednja rata dospeva 15.12. tekuće godine.
  • Za rate koje dospevaju posle iskorišćenog aranžmana, minimum 10 dana pre puta se deponuju čekovi građana.
4. KREDITIMA POSLOVNIH BANAKA
  • Ceo iznos aranžmana se može izmiriti kreditima poslovnih banaka po važećim propisima. U tom slučaju Forza Global će, prilikom prijavljivanja, izdati profakturu na ukupan iznos koju će putnik predati poslovnoj banci radi odobravanja kredita.
5. PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA

NAPOMENA U VEZI SMEŠTAJA:

  • Rezervacije hotela se rade na UPIT, nakon uplate. Ukoliko se slučajno ne potvrdi rezervacija za traženi hotel u traženom terminu, nudi se drugi hotel ili drugi termin ili refundira novac.
  • Smeštajni objekti iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan u skladu sa zakonom zemlje u koju se putuje.
  • Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, Organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.
  • U smeštajnim objektima treća, četvrta osoba..., kao i deca, koriste pomoćni ležaj koji može biti manjih dimenzija u odnosu na standardni ležaj – sofa, fotelja ili krevet metalne ili drvene konstrukcije na rasklapanje, a što može uticati na komfor putnika.
  • Usled nedovoljnog broja gostiju hoteli zadražavaju pravo da promene način serviranja obroka (umesto švedskog stola – set meni, posluženje za stolom, izbor između 2 glavna jela).
  • Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta.
  • Posebni zahtevi gostiju (spratnost, pogled na more ili bazen, struktura ležajeva itd.), ukoliko već ne postoje kao doplatne kategorije, prosleđuju se hotelu kao molba uz rezervaciju. Prilikom potvrde rezervacije, hotel ne potvrđuje istovremeno i molbu, već na dan dolaska gostiju, ukoliko postoji raspoloživost za traženo, izlazi u susret.
  • U slučaju prebukiranosti, Organizator putovanja ima pravo da premesti putnike u hotel iste ili više kategorizacije.
  • Ukoliko putnici žele ranije da napuste smeštajni objekat u odnosu na rezervisan period, hotel ne refundira novac za neiskorišćene dane.
  • Ukoliko putnici kasne prvog dana boravka u hotelu, u obavezi su da obaveste Organizatora putovanja, u suprotnom hotelijer ima pravo da proglasi rezervaciju non-show i naplati penale u celokupnom iznosu – 100%
  • Sve navedene usluge ili sadržaji hotela samo označavaju da ih hotel poseduje ali ne i da su besplatni, osim ako nije navedeno da je besplatno (klima, sef, fitnes, masaža, sauna, sportski tereni…). Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata.
  • Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (peščano, šljunkovito, stenovito itd.).
  • Hotel u svakom trenutku može uvesti doplatu za set na plaži-suncobrane i ležaljke ili ukinuti istu bez prethodne najave.
  • Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za šta Organizator putovanja ne snosi odgovornost, niti su razlog za povrat novca i ostaviranje popusta.
  • Jačina signala wi-fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja kosrisnika na mreži. U određenim delovima dana kao i delovima hotela internet može biti sporiji. Organizator putovanja ne može da utiče niti je odgovaran za kvalitet wi-fi konekcije.
  • Rad klima uređaja zavisi od sezone kao i od poslovne politike. Hotel u svakom trenutku može uvesti doplatu ili ukinuti istu bez prethodne najave.
  • Osnov All Inclusive – sve uključeno usluge čine doručak, ručak i večera koji se služe po principu švedskog stola – samoposluživanje, izbor više jela + određena domaća alkoholna i bezalkoholna pića. U zavisnosti od hotela do hotela postoje i dodatne usluge ili sadržaji koji su uključeni u All Inclusive – užina, suncobrani i ležaljke na plaži itd. All Inclusive koncept je podložan promeni i tokom sezone može doći do izmene bez prethodne najave.
  • Suncobrani i ležaljke na plaži se nalaze u ograničenom broju.
  • Na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (standard sobe, superior sobe, deluxe sobe, studija, apartmana, porodične sobe...).
  • Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš kada ili kada i sl...), najbolje posetiti zvaničan sajt hotela.
  • Dress code/pravila oblačenja - većina hotela, a naročito hoteli viših kategorija 4* i 5* imaju obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, tj gosti hotela se moraju obući primereno i formalnije.
  • Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta.
  • Apartmani i hoteli nižih kategorija u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili korišćenje tople vode samo u odredjenim delovima dana.
  • Kod ostvarivanje popusta za decu, merodavan je datum rođenja i starost deteta na dan ulaska u smeštajni objekat. Za slučajeve pogrešno prijavljenog datuma rođenja ili broj osoba, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku koje je dužan da reguliše na licu mesta.
  • Putnici su dužni da se brižljivo staraju o svom novcu, dokumentima, vrednim stvarima i prtljagu. Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, nestanak ili krađu tokom trajanja putovanja.
  • Svaka izmena potvrđene rezervacije se smatra otkazom iste (ime, datum, tip sobe, broj osoba itd.) i u tom slučaju se primenjuje skala u slučaju otkaza putovanja u skladu sa Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja.

VAŽNE INFORMACIJE:

  • Prema Zakonu o Turizmu, Organizator je osiguran za troškove nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska, u zemlji i inostranstvu usled insolventnosti Organizatora, polisa osiguranja IN-0000078, od 01.10.2024. godine osiguravajuće komapnije GLOBOS OSIGURANJE. Period osiguranja aneksa polise IN-0000078 je od 17.03.2025 – 01.10.2025. godine. Turistička agencija Forza Global d.o.o. poseduje Licencu kategorije A, OTP 46/2024. od 06.11.2024. godine.
  • Uslovi korišćenja putovanja navedeni su u Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja - turističke agencije Forza Global, licenca br. OTP 46/2024 od 17.3.2025. godine. i u skladu su sa Zakonom o Turizmu Republike Srbije;
  • Mole se svi putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Organizator putovanja - Forza Global turistička agencija, smatra da se putnik upoznao sa Opštim uslovima putovanja potpisivanjem prijave (ugovor) za putovanje i uplatom akontacije.
  • Grčka je članica Šengenskog sporazuma, što znači da nosiocima biometrijskih pasoša R. Srbije nije potrebna viza za boravak do 90 dana, u periodu od 6 meseci. Pasoš treba da važi najmanje 3 meseca od datuma planiranog napuštanja Grčke. Bezvizni režim se ne odnosi na nosioce putnih isprava R. Srbije, koje je izdala Koordinaciona uprava. Putnici koji ne putuju sa pasošem Rep. Srbije obavezni su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju. Za prelazak državne granice maloletno lice, državljanin Republike Srbije, kada putuje samo ili u pratnji drugog lica koje mu nije roditelj ili zakonski zastupnik, mora posedovati overenu saglasnost oba roditelja, ako zajednički vrše roditeljsko pravo, ili zakonskog zastupnika.
  • Putnici su u obavezi da se informišu kod nadležnih organa za važeće putne isprave za sebe kao i za svoju decu.
Šta ako mi se ne dopadne soba ?

Raspored soba određuje recepcija hotela na dan dolaska putnika shodno raspoloživim kapacitetima. Pojedini hoteli mogu se sastojati iz 2 ili više zgrada. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu sa određenim karakteristikama (spratnost, položaj, pogled more), prihvatiće bilo koju službeno registrovanu sobu opisanu u katalogu ili cenovniku bez obzira da li se ta soba nalazi u glavnoj zgradi ili pored. Recepcija će promeniti sobu klijentu ukoliko za to postoji mogućnost.

Da li je potrebno međunarodno zdravstveno osiguranje ?

Preporuka je da se pribavi međunarodno zdravstveno osiguranje.
U Vašem je interesu da obezbedite pre putovanja međunarodno zdravstveno osiguranje za
slučaj bolesti ili nezgode tokom boravka u inostranstvu. Osiguranje može biti:individualno, grupno ili
porodično. Ugovor o porodičnom zdravstvenom osiguranju zaključuje se na određeno vreme.
U našoj Poslovnici možete obezbediti polisu Dunav osiguranja.

Šta ako odustanem od putovanja ?

Vi imate pravo da odustanete od putovanja u svakom trenutku. Međutim, prilikom odustajanja nastaju određeni troškovi, koji zavise od toga koliko dana ima do početka putovanja i o kojim uslugama je reč. Ukoliko je u pitanju zamena putnika, uplaćeni novac za osobu koja je odustala može da se iskoristi za osobu koja je zamenjuje.

Da li imam neki popust ako uplatim sve unapred / odjednom?

U našoj ponudi imamo veliki broj aranžmana za koje imate dodatan popust za uplatu do određenog datuma. Takođe postoje i aranžmani sa unapred uračunatim popustom za uplatu do određenog datuma.

Sva česta pitanja

Poklon vaučeri

Poklonite nekome vaučer za putovanje

Vaučer za putovanje je savršen poklon za poslovne partnere, godišnjicu ili rođendan...

Više info